شناسه خبر : 108936
یکشنبه 13 اسفند 1402 , 15:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت سردار کارگر در پی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی

فاش نیوز - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی ارتحال آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سردار کارگر در پی درگذشت آیت الله امامی کاشانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی ارتحال آیت‌الله محمد امامی کاشانی (رحمه‌الله علیه) پیام تسلیتی را صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است: 

انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم حضرت آیت‌الله محمد امامی کاشانی (رضوان الله علیه)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام.

با احترام، ضایعه ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت‌الله محمد امامی کاشانی که عمر مبارک خویش را در مجاهدت برای ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری کرد، موجب تأثر و تاسف گردید.

برکات و ثمرات ناشی از سال‌ها همت و تلاش خستگی ناپذیر این عالم پارسا و فقیه وارسته در همراهی با امامین انقلاب اسلامی و جهاد خاضعانه و مومنانه در خدمت به انقلاب، دفاع مقدس و نظام اسلامی و گره‌گشایی از مشکلات و نیازمندی‌های مردم، تربیت شاگردان ممتاز، شخصیت استوار و راهنمای ایشان را برای همیشه فراروی ارادتمندان به مرجعیت و روحانیت معظم قرار داده است.

فقدان آن عالم خوش اخلاق، مهذب و مخلص را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان، علاقمندان و مقلدین ایشان، بیت معظم‌له و بازماندگان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن فقیه عالیقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای یادگاران و بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi