شناسه خبر : 108960
دوشنبه 14 اسفند 1402 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی فرماندهان و رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در طرح «مردان ایل»

فاش نیوز - معرفی فرماندهان و رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح «مردان ایل» اجرا می‌شود.

 

اجرای طرح «مردان ایل» جهت معرفی فرماندهان و رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدسرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو  دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئولیت «مردان ایل» و عشایر غیور که حضرت امام خمینی (ره) چه زیبا فرمودند که «عشایر ذخایر مملکت هستند» از گذشته تاکنون دفاع از امنیت خانواده و جامعه بوده است، و به همین دلیل در دوران دفاع مقدس اولین شهدای کشور، از این قشر بودند که در کنار عزیزان مرزدار، خصوصا رزمندگان ژاندارمری دفاع کردند و هرگز تسلیم نشدند.

سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی که از همین روحیه‌ی دلاوری و سلحشوری برخوردار بودند، افزود: قصد داریم که فرماندهان و رزمندگان این استان که در قید حیات هستندوشهدای زنده ما می‌باشند را به عنوان قهرمانانی که دلاورانه و جانانه در مقابل دشمن مقاومت کردند و اجازه ندادند که یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد را در قالب طرح «مردان ایل» در فضای مجازی معرفی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه ما در مقابل کسانی که در جبهه‌های حق بر علیه باطل در مقابل استکبار جنگیدند مسئول و مدیون هستیم، لذا با اجرای طرح «مردان ایل» سعی داریم که گوشه‌ای از مردانگی‌های و رشادت‌های رزمندگان استان در دفاع مقدس را به تصویر بکشیم.

وی با اشاره به اینکه سلحشوری، وفاداری وفداکاری این قوم از دیرباز زبانزد خاص وعام بوده است و برگ زرینی از کارنامه درخشان ایران عزیز می‌باشد و نقش کلیدی را در دفاع از این سرزمین مقدس ایفا می‌کردند، ابراز داشت: دفاع از سرزمین و ناموس با خُلق و خوی این اقوام گره خورده است و باظهور اسلام به عشق اهل‌بیت (ع) بویژه فرهنگ عاشورا به اوج می‌رسد و در دفاع مقدس تبلور پیدا می‌کند. وما وظیفه داریم در جهت معرفی این قهرمانان به نسل حاضر و نسل آینده تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi