شناسه خبر : 109009
چهارشنبه 16 اسفند 1402 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از برگزیدگان نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی تجلیل شد

فاش نیوز - آیین تجلیل از برگزیدگان نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در چهارمین رویداد استارتاپ و دومین جشنواره شهید پیشرفت استان خراسان رضوی برگزار شد.
 
از برگزیدگان نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی تجلیل شد

به گزارش «ایثار»، در آیینی از برگزیدگان نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در چهارمین رویداد استارتاپ و دومین جشنواره شهید پیشرفت استان خراسان رضوی در محل سالن شهید هاشمی نژاد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در عرصه های علمی، فناوری، قرآنی ، هنری، ورزشی تجلیل شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در این آیین باشکوه گفت که در میان خانواده ۳۸۰ هزار نفره شاهد و ایثارگر استان، بیش از ۸۵۰ نخبه در عرصه‌های مختلف شناسایی شدند؛ که می‌توانند با فعالیت‌های دانش بنیان خود، بخشی از مسائل و مشکلات جامعه را مرتفع سازند.
مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی همچنین تصریح کرد که بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا دارد تا جای امکان مأموریت‌های سازمانی‌اش را برون سپاری کند. با توجه به وجود ظرفیت نخبگانی در جامعه شاهد و ایثارگر، می‌توان این مهم را به ایشان سپرد.

در ادامه، دکتر جواد شهامت، رئیس اداره نخبگان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به افتخار آفرینی نخبگان خراسانی، گفت: در سال جاری، دکتر مجید غیور مبرهن، متخصص علوم تغذیه، از سوی فرهنگستان علوم پزشکی موفق به کسب عنوان نخست برترین پزشک دهه اخیر کشور شده است.
جواد شهامت افزود: حسن آزادی با ارائه طرح تشخیص بیماری با هوش مصنوعی، در عرصه پزشکی موفق به کسب مدال طلای کشوری چهارمین رویداد استارتاپ شاهد و ایثارگر شده است. همچنین نقدعلی علوی‌فرد، عنوان مهندس برتر سال خراسان رضوی را بدست آورده است.

در این مراسم تعدادی از نخبگان حاضر، دیدگاه‌ها و مسائل خود را با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در میان گذاشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi