شناسه خبر : 109047
پنجشنبه 17 اسفند 1402 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم «بله‌برون» در یادمان شلمچه+ تصاویر

فاش نیوز - امسال هم زمان با ایام راهیان نور در شلمچه مراسم "بله برون" در این منطقه از مناطق عملیاتی دفاع مقدس با حضور کاروان‌های راهیان نور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، هرسال در روز‌های پایانی سال شاهد اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس هستیم که طی آن مردم از هر طیف و گروهی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند و با اتفاقاتی که طی سال‌های جنگ تحمیلی در چنین مناطقی حادث شده، آشنا می‌شوند.

برگزاری مراسم «بله‌برون» در یادمان شلمچه+ تصاویر

کاروان‌های راهیان نور با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس، روایت‌هایی از فعالیت‌های رزمندگان در سرزمین‌های نور و حماسه فرا می‌گیرند، اما امسال روایتی که از دوران حماسه و خون بیان می‌شود، به نوعی با سال‌های گذشته تفاوت دارد و آن هم بواسطه نوع روایتگری حسین یکتا از رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

برگزاری مراسم «بله‌برون» در یادمان شلمچه+ تصاویر

این راوی دوران دفاع مقدس امسال برنامه روایتگری خود را با عنوان «بله برون» برگزار می‌کند و طی آن هر شب بعد از برپایی نماز مغرب و عشا زائران سرزمین نور پای صحبت‌های وی در یادمان شلمچه می‌نشینند.

برگزاری مراسم «بله‌برون» در یادمان شلمچه+ تصاویر

به همین دلیل کاروان شهدای اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که از سراسر کشور به منظور آشنایی با بخشی از پیشرفت‌های کشور و راهیان نور به استان خوزستان سفر کردند هم در مراسم «بله برون» شرکت کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi