شناسه خبر : 109050
پنجشنبه 17 اسفند 1402 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبدیل وضعیت بیش از ۱۳هزار تن از جامعه معزز ایثارگری در مازندران

فاش نیوز - کهنسال گفت: ۱۳ هزار و ۵۵۰ تن از جامعه معزز ایثارگری مازندران تبدیل وضعیت شدند، این استان از لحاظ تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری در دستگاه‌ها رتبه نخست در کشور دارد.
تبدیل وضعیت بیش از ۱۳هزار تن از جامعه معزز ایثارگری در مازندران/ این استان از لحاظ تبدیل وضعیت رتبه نخست در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، طی گفت‌وگویی در رابطه با تبدیل وضعیت ایثارگران استان، اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۵۵۰ تن از جامعه معزز ایثارگری مازندران در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شدند و از این حیث، استان مازندران از لحاظ تبدیل وضعیت رتبه نخست در کشور دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه تعدادی از دستگاه‌ها در رابطه با تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر عملکرد خوبی از خود بجای گذاشتند، گفت: پنج هزار و ۳۵ تن از این عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ۸۰۰ تن در دانشگاه علوم پزشکی بابل و ۳ هزار تن در شهرداری‌ها تبدیل وضعیت شدند.

کهن‌سال افزود: ۵۰۰ تن از جامعه معزز ایثارگری در شرکت گاز، ۱۰۷ مورد در جهاد کشاورزی، ۴۲ تن در امور مالیاتی، ۳۵ تن در راه آهن، ۲۲ تن در بانک مسکن و ۷۴ مورد در استانداری مازندران مشمول قانون تبدیل وضعیت شدند، انتظار است سایر دستگاه‌ها بر اساس قوانین تعریف شده، نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه سه هزار و ۹۳۵ تن از جامعه ایثارگری طبق استعلام از سازمان مدیریت و برنامه ریزی فرایند نهایی خود را طی کرده است، اذعان داشت: اسناد و مدارک این عزیزان جهت تبدیل وضعیت در سامانه ثبت و بارگزاری شده و کد استخدامی دریافت کردند.

وی تصریح کرد: تحقق این امر با پیگیری‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کلان، در مازندران با تأکید استاندار مازندران به دستگاه‌ها و پیگیری مجدانه از سوی این بنیاد صورت پذیرفت.

کهن‌سال افزود: موضوع اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان معزز شهدا و ایثارگران یکی از دغدغه‌های ما در بنیاد مازندران است، در این رابطه برای رفع نگرانی این قشر معزز از همه ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد تا نتایج و اقدامات آن موجب خرسندی این عزیزان شود. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خاطرنشان کرد: در امر تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاه ها، نگاه ما مطالبه گری در چارچوب قوانین و مقررات است، رویکرد ما این است نه تنها در امر تبدیل وضعیت، بلکه شاهد اتفاقات خوب در رابطه با اشتغال فرزندان معزز شاهد و ایثارگر باشیم.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi