شناسه خبر : 109111
یکشنبه 20 اسفند 1402 , 18:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در حاشیه حضور رئیس جمهوری در بنیاد شهید

کانال انحرافی؛ تکنیکی برای انحراف افکار عمومی

در حالیکه جامعه ایثارگری با موضوعات جدی درگیر است و اغلب حقوق قانونی آنان زیرپا گذاشته می شود، فرصت حضور رئیس جمهور در بنیاد، با بهره گیری از تشکل های مستقل و ایثارگران فرهیخته و بیان استدلالی مشکلات و واقعیت های موجود...

فاش نیوز - خیلی از اوقات شاهدیم که وقتی دستگاه اجرایی در وظایف خود با چالش های جدی مواجه می‌شود، سعی می‌کند با برجسته کردن موضوعی دیگر در افکار عمومی، ذهن مخاطب را از چالش اصلی دور کند.
در حالیکه جامعه ایثارگری با موضوعات جدی درگیر است و اغلب حقوق قانونی آنان زیرپا گذاشته می شود، فرصت حضور رئیس جمهور در بنیاد، با بهره گیری از تشکل های مستقل و ایثارگران فرهیخته و بیان استدلالی مشکلات و واقعیت های موجود، می توانست بسیار مغتنم باشد، لکن
رونمایی از «سامانه رصد و پایش برنامه عملیاتی» و معرفی «میز خدمات الکترونیک» بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع اصلی می شود. اینگونه موارد همان کانال انحرافی است که موجب فریب تصمیم گیران برای حل مشکلات می شود.

صادق باشیم؛ آیا این سخن قاضی‌زاده هاشمی حرف جدیدی است و ابتکار زیرساخت‌های الکترونیک در بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمان ایشان محقق شده است؟ آیا ایشان اقدامات گذشته را برای خودش مصادره می کند؟ آیا خلاء ضعف‌های مدیریتی خود را با این اقدامات برای رئیس جمهور توجیه می کند؟

قاضی‌زاده هاشمی در بازدید رئیس جمهور از بنیاد در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ گفت: خدمات بنیاد شهید ۱۰۰ درصد الکترونیکی انجام می‌شود.
 بنیاد شهید در طول ۲ سال گذشته تلاش کرد تا در عرصه ارائه خدمات به جامعه هدف خود کاملا زیرساخت‌های الکترونیک را فراهم کند و امروز این امر محقق شده است.

با این سخن این تصور به خواننده القا می شود که در گذشته اقدامی نشده و در دوره ایشان این اتفاق افتاده است.

اما واقعیت این است که پس از تجمیع نهادهای ایثارگری در بنیاد شهید و امور ایثارگران و در دوره سردار حسین دهقان این اقدامات انجام شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در تاریخ ۱۳۸۵/۵/۲۸، حسین دهقان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرده است که با استقرار سازمان الکترونیک، خدمت رسانی به ایثارگران شفاف، آسان و سریع خواهد شد.

  و در تاریخ ۱۳۸۶/۱/۳ خبرگزاری جمهوری اسلامی: حسین دهقان معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم پایانی چهارمین همایش سرسرای مدیران و مسئولان بنیاد شهید و امورایثارگران در مجتمع فرهنگی کردان شهرستان ساوجبلاغ گفت: با راه‌اندازی سامانه الکترونیک دراین نهاد، خدمات‌دهی و پاسخگویی به نیازهای ایثارگران در کشور بهبود یافت.
سخن پایانی؛ باید این فرهنگ غلط مسئولان که انصاف را نسبت به مدیران گذشته رعایت نمی کنند و اقدامات را به نفع خود مصادره می کنند از بین برود.

|| یوسف مجتهد

اینستاگرام
سلام و عرض ادب خدمت ریس بنیاد جانبازان آقای قاضی زاده بنده فرزند جانباز اعصاب روان 35درصد هستم و سه بار سرمو عمل کردم واخر از کار افتاده شدم و نمیتوانم کار کنم دوفرزند خردسال دارم واز پس زندگیم بر نمیام این یه طرف از طرف دیگه بابت مریضیم باید آمپول به مدت نامحدود بزنم که قیمتش پنج میلیون هست نمیدانم چیکار کنم به هر کجا که فکرم می‌رسید رفتم ولی کمکم نکردن آخر به بنیاد مراجعه کردم که منو تحویل نگرفتن منو پسر جانباز قبول نداشتن جلو زنم منو بیرون کردن موندم چیکار کنم که گفتن به شما پناه ببرم اگه پدرم سالم بود نیاز به کمک کسی نداشتم حداقل شما کمکم کنید ممنون میشم دیگه از زندگی کردن خسته شدم تا کی باید زجر بکشم مثلاً پسر جانباز هستم
با سلام ظاهرا یکی از عادات جامعه انقلابی امروز ما پاس نداشتن زحمات دیگران است و اینکه کارهای گذشتگان را به فراموشی سپردن از خصیصه‌های ما شده من به شکل سیاسی دولت های پیشین ( الان ) کاری ندارم‌ اما بسیاری از کارهایی که امروز به ثمر می رسد و برای چندمین بار باز گشایی می شود محصول کار ده ساله است( اگرچه وقفه‌هایی در زمان اجرا به وجود آمده است) نه کار دو ساله بیاید کار گذشتگان مان را ارج بنهیم تا خود نیز بعد از پياده شدن از کرسی قدرت انگشت نمای خلق نگردیم و در حافظه این ملت شریف پاس داشتن زحمات دیگران را از خصیصه‌های دولت بماند
درود به همه عزیزانی که مشکلات ایثارگران چه در گذشته وحال به گوش مسئولینی که اکنون همه زحمات گذشتگان را مصادره وکوچکترین حرکتی که در زندگی حانبازان طی این دوسال اتفاقی نیفتاده فقط سرشونو مثل کبک کردند زیر برف فکر میکنند همیشه بادورغ دغل میتواند کلاه سر این قشر مظلوم بذارند
سلام
اما اگر خدمات 100 درصد برقی( الکتروبییی نیکی) شده چرا این همه کارمند در اتاقهای مختلف برای خدمات رسانی حضور دارند.
اما کاش یک درخواست را نموده و مثلی با این نو خدمات نشان میدادند.
اما من و دیگران هم بودند و برای ایشان (رییس بنیاد) دست می زدند.
اما این خدمات برای چه کارهایی تعریف شده کاش آنها را لیست می کردند زیرا الان در سامانه کلیک روی بعضی نشانه ها عدم فعالیت دارد.
اما آقای برادر اگه می تونید ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت رو هم الکترو بینیکی کنید.
البته شما می تونید!!!!!
مقصر خودمان هستیم ۳۵سال سرمون را پایین آوردیم اعتراض نکردیم گفتیم دشمن سو استفاده میکند در صورتیکه اشتباه رو خودمان کردیم باید با یک فراخوان حساب شده بساط مفتخورها را ازبنیاد برچینیم همین والا سال به سال بدتر میشه ادارات وسازمانها نامه بنیاد را دستمال هم حساب نمیکنند
با سلام . در سامانه خدمات الکترونیکی قسمت ثبت شکایات ، متن شکوائیه از بی عدالتی در توزیع امکانات بین ایثارگران ثبت کردم . برایم پیامک آمد شکایت شما رد شد . بدون هیچ توضیحی و ذکر مستند . درخواست هاب دیگه رو هم براحتی رد می کنند. باید اسم سامانه بنیاد را سامانه رد درخواست ورد شکایت الکترونیکی گذاشت .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi