شناسه خبر : 109157
سه شنبه 22 اسفند 1402 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مواد ۳۸، ۳۹ و ۴۰ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اجرا و احکام صادر شد

فاش نیوز - مسئول ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران به اشتغال و کارآفرینی، دانش‌بنیان‌ها و استارت‌آپ‌ها اقدام ارزشمندی است.
 
توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران به اشتغال و کارآفرینی، دانش‌بنیان‌ها و استارت‌آپ‌ها اقدام ارزشمندی است

 ایثار، سردار ابوالقاسم شریفی، مسئول ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت مردمی گفت: نمایشگاه بسیار با شکوهی برگزار شده است. خدمت به جامعه ایثارگری و جامعه هدف امر بسیار بزرگی است. قوانین بسیاری در حوزه ایثارگران است که به دلیل اشکالاتی که در قوانین وجود دارد و بخشی به دلیل عدم تامین منابع و یا مشکلات دیگر اجرا نمی‌شود، اما مدتی است تلاش می‌کنیم که قوانینی تصویب نشود که عدم اجرای آن موجب ناراحتی ایثارگران شود.
مسئول ایثارگران ستادکل نیرو‌های مسلح افزود: بیشتر دنبال این هستیم که همین قوانین موجود به شایستگی اجرا شود. طی سه سال گذشته بخش بسیاری از مواد قانون جامع ایثارگران اجرا نشده بود که به کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران مواد ۳۸، ۳۹ و ۴۰ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اجرا و احکام هم‌طرازی برای نیروهای مسلح صادر و توسط بنیاد اجرا شد. پاداش پایان خدمت این عزیزان پرداخت و اکنون آرامش ذهنی در ایثارگران گران‌قدر وجود دارد.
سردار شریفی عنوان‌کرد: معوقاتی که در قالب پاداش پایان خدمت، طلب مرخصی خانواده معظم شهدا در اجرای ماده ۳۸ وجود داشت با کمک بسیار خوب بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه، این مطالبات تقریبا به صفر رسیده است و یک بخش جزیی از مرخصی خانواده شهدا باقی مانده است که ما و بنیاد شهید و امور ایثارگران در تلاش هستیم که این را سریع‌تر پرداخت کنیم و موجب رضایتمندی خانواده‌های شهدا باشد.
سردار شریفی گفت: هر افزایشی که در حوزه کارکنان شاغل در نیروهای مسلح صورت می‌گیرد برای خانواده معظم شهدا بر اساس قانون حالت اشتغال هم اعمال می‌شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران هم همکاری بسیار خوب در این زمینه دارد و تا این لحظه ما عقب‌ماندگی خاصی در حوزه خانواده معظم شهدا و ایثارگران نداریم.
مسئول ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح در مورد عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم گفت: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار خوب بوده اما مشکلات ایثارگران از قبل انباشته شده است. در قانون جامع بخش‌هایی اجرا نشده که این موضوع خودش را در مسائل جامعه هدف نشان می‌دهد. حرکت خوب و صعودی است. ما امیدواریم که ظرف یکی دو سال آینده این مشکلات به حداقل برسد و رضایت را در جامعه هدف بیشتر نماید.
وی افزود: نمایشگاه امسال بیشتر در حوزه اشتغال، کارآفرینی و دانش بنیان‌ها فعالیت داشت که در گذشته بنیاد کمتر به این مجموعه‌ها ورود می‌کرد. اقدامات تحسین برانگیزی در نمایشگاه امسال انجام شده و بسیاری از این اقدامات توسط جامعه هدف انجام شده است که یک افتخار برای جامعه ایثارگری به همراه دارد.
مسئول ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:  توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران به اشتغال و کارآفرینی و دانش‌بنیان‌ها و استارت‌آپ‌ها اقدام ارزشمندی است.

اینستاگرام
سردارسلام درست شمافقط به فکرنیروهای کادری هستیدحداقل نیم درصدهم به فکررزمندگان وظیفه زمان جنگ که درگیرماده87هستندنیزباشیداجرکم عندالله
خدمت سردار گرامی عرض سلام دارم، چند سوال
1-چرا شهدا طلب مرخصی دارند ولی جانبازان نه،
۲-چرا جانبازان کادر دو تا فیش حقوقی دارن اما به جانبازان غیر کادر گفته میشه شما فقط میتونید از یک صندوق دریافتی داشته باشید!
3-بنابر اعلام بنیاد شهید تا کنون ۱۳-هزار نفر بازنشسته شدند، در حالیکه تعداد جانبازان حالت اشتغال حدود ۹۰۰۰۰نفر میباشد، پس چگونه سردار می فرمایند صد در صد ماده ۳۸انجام شده!
۴-تقریبا سه هزار و دویست میلیارد به ۱۳۰۰۰هزار نفر پرداخت شد یعنی هر نفر حدودا ۲۵۰میلیون تومان که این مبلغ با ۳۰سال حقوق مستمر جور نمیشه،
۵-خلاصه همه قوانین ایثارگران پر از ابهام و ضدو نقیضه، پر از تبعضه، ولی کو گوش شنوا!! بنده جانباز ۴۵درصدم، حق پرستاری شامل من نمیشه، بازنشستگی وخودرو داخلی و خارجی هم همینطور خلاصه که برای هر موضوعی مراجعه میکنم شاملم نمیشه، بقیه رو نمیدونم!!!
وقتی که سردار شریفی همه چیز را نسبت به جانبازان گل و بلبل میبیند واز بنیاد تشکر میکند یعنی جانبازان معترض غلط میکنند (با پوزش از جانبازان عزیز)
سلام سرداربزرگوارلطفا"درموردجانبازان 25%مستمربگیربنیادکه سالیان مدیدی است باکمترحداقل دریافتی مصوبه روزگارمیکنند چاره ای اندیشیده شود ممنون
سلام سردار
در مورد نوع پرداخت پاداش ها لطفأ توضیحاتی ارائه بفرمایید.
و در صورت ممکن، جدول آن، رسانه ای شود.
تاریخ شروع؟! چرا؟!
تاریخ پایان؟! چرا؟!
محاسبه مبلغ برمبنای چه سالی؟! چرا؟!
و خیلی سؤال‌های دیگر که اگر جلسه پرسش و پاسخی ترتیب بدهید، ابهامات برطرف می‌شود.
و در صورت اشتباهات و قانون گریزی، مابقی مبالغ باید پرداخت شود.
مبالغ پرداختی خیلی کم بوده!!!
منتظر پاسخ ایم.
متشکریم.
باسلام و احترام.

برادر معزز و همرزم گرامی. جناب سردار شریفی بزرگوار. ترا به روح امام و شهدا کمی هم بفکر جانبازان زیر ۲۵درصد کمک معیشت بگیر باشید. لطفا طرح و لایحه ای به نمایندگان محترم مجلس و حتی به دولت مردان و نیز ستاد کل نیروهای مسلح بدهید تا این واژه کمک معیشت از قانون حذف یشه و به جای کمک معیشت مستمری دائمی در قانون بعنوان اصلاحیه درج شود. چراکه این جانبازان و رزمندگان معسر کمک معیشت بگیر از چندین ارگان و سازمان‌های تحت حمایت حقوقی استعلام شده اند و هیچ گونه درآمدی غیر از این اندک معیشت ندارند. آیا شایسته نیست بعد از گذشت چندین سال اکنون این قشر مظلوم ( جانبازان زیر ۲۵درصد و رزمندگان کمک معیشت بگیر فعلی ) دیگر مثل بقیه جانبازان عزیز حالت اشتغال. از یک مستمری آبرومندانه برخوردار باشند. لذا عاجزانه تقاضامندیم در خصوص تبدیل کمک معیشت جانبازان زیر ۲۵درصد به مستمری دائمی. اقدام انقلابی و ایثارگرانه عاجل عملی شود.

با سپاس فراوان و ملتمس دعا
از طرف.

جانبازان زیر ۲۵درصد و رزمندگان کمک معیشت بگیر بنیاد شهید و ساتا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi