شناسه خبر : 109170
سه شنبه 22 اسفند 1402 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به درخواست‌ کشاورزان معترض پاسخ داد

فاش نیوز - در ادامه اعتراض کشاورزان در کشورهای مختلف اروپایی، نیروهای پلیس فرانسه با کشاورزان معترض درگیر شدند و برای متفرق‌کردن آنها از گاز اشک‌آور استفاده کردند.
کشاورزان معترض فرانسوی شنبه هفته گذشته نیز با برپایی اعتراضاتی خواستار استعفای ماکرون رئیس‌جمهور این کشور شده بودند. طی هفته‌های گذشته سایر کشورهای اروپایی نیز شاهد اعتراضات گسترده کشاورزان به سیاست‌های اتحادیه اروپا بوده است.
به گزارش یورونیوز، تاریخچه اعتراضات کنونی را می‌توان در توافقنامه سال ۲۰۱۹ میلادی بین کشورهای اروپایی دنبال کرد؛ توافقنامه موسوم به «قرارداد سبز» که شامل تغییر رویه‌های گسترده برای دستیابی به وضعیت «کربن خنثی» است.
هدف از این قرارداد کربن‌زدایی و دیجیتالی کردن اقتصاد اروپا بود. بدین ترتیب، برخی از این تغییرات عمده در نحوه سیاست‌گذاری‌ها باید به گونه‌ای باشد که هدف دستیابی به خنثی‌سازی کربن در آب و هوا تا سال ۲۰۵۰ محقق گردد. با این حال، سیاست گذاران اروپایی نتوانستند اثرات ثانوی تصمیمات خود از جمله بر کشاورزان را به خوبی لحاظ کنند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi