شناسه خبر : 109183
سه شنبه 22 اسفند 1402 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین گردهمایی شهید سروری راد در شیراز برگزار شد

فاش نیوز - سرهنگ پاسدار «نجبر» گفت: دومین گردهمایی شهید سروری راد (تقدیر از منتخبین فعالین جبهه فرهنگی هنری بسیج) با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از مدیران و بسیجیان سراسر استان فارس در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.

 

دومین گردهمایی شهید سروری راد در شیراز برگزار شد/ ناحیه بقیه الله (عج) شیراز منتخب طرح شهید جاودانفر دفاع‌پرس فارس، سرهنگ پاسدار «محمد رنجبر» معاون فرهنگی هنری سپاه فجر فارس در مراسم دومین گردهمایی شهید سروری‌راد اظهار داشت: بر دلالت‌ها و ضرورت‌های امر فرهنگ در انسجام بخشی و هویت جمعی جامعه و لزوم نگاه سیستمی و یکپارچگی سیاست گذاری و اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری استمرار داشته باشید.

وی استفاده از زبان هنر در جهاد فرهنگی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: لازم است طرحی دقیق و همه جانبه در عملیات‌های فرهنگی با درنظر گرفتن دغدغه‌ها و رهنمود‌های امامین انقلاب و تجلیل از فعالین این حوزه خصوصا در سپاه و بسیج همواره مورد توجه قرار گیرد.

رنجبر افزود: شهید محمد حسین سروری راد، بسیجی ۲۱ ساله گرمساری که مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت و از فعالین موثر و نیرو‌های خلاق بسیج بود که در اغتشاشات شهریور ماه ۱۴۰۱ به ضرب گلوله منافقین و اشرار به شهادت رسید و ما باید و یاد خاطره این شهید را زنده نگه داریم.

سردار هاشم جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در سخنانی نیز ضمن تحلیل فلسفه این همایش گفت: حضور در صحنه جهاد فرهنگی نسبت به جهاد نظامی و امنیتی اهمیت بیشتری دارد لذا قرارگاه جهاد فرهنگی استان فارس و ضرورت همدلی و هماهنگی همه اجزای بدنه فرهنگی استان مورد نیاز است.

وی در پایان گزارشی از فعالیت‌های پرحجم و موثر فرهنگی در سطح فارس و شهر شیراز بیان کرد.

حجت الاسلام حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز در حوزه آسیب شناسی رویداد‌های فرهنگی، رسالت و مسئولیت‌های اصحاب فرهنگ و هنر خصوصا فعالین فرهنگی هنری بسیج و اصول اساسی فعالیت‌های فرهنگی نکاتی را بیان کرد. 

محمدعلی چوبینی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هم در این همایش گزارشی از فعالیت‌های شهرداری شیراز در امور فرهنگی را بیان کرده و بر همدلی و همفکری و لزوم هماهنگی در فعالیت‌های موثر فرهنگی اجتماعی در سال آینده همگام با مجموعه بسیج تاکید کرد.
 
در پایان ضمن تقدیر ویژه از دو نفر از فعالان فرهنگی شهر شیراز و استان فارس، پاسدار حمید مرزبان و خانم ناهید کرمی (منتخبان طرح شهید جاودانفر) و ارائه گزارشی تصویری از فعالیت‌های فرهنگی ناحیه بقیه الله (عج) شیراز و همچنین بیان برخی ابتکارات و تجارب فرهنگی توسط ایشان، از ۱۵۰ نفر از مدیران فرهنگی هنری و همچنین منتخبین فعالین شبکه فرهنگی هنری سراسر استان که در این گردهمایی حضور داشتند، تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi