شناسه خبر : 109206
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان شاغل شهدا در سازمان ملی استاندارد

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در سازمان ملی استاندارد گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز در نقطه پرگار مبارزه با ظلم، استکبار و دفاع از اندیشه سیاسی تشیع در برابر هجمه دشمنان قرار گرفته است، لذا امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مجاهدت، از خودگذشتگی و ایثار داریم.

مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در سازمان ملی استاندارد/ امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مجاهدت، از خودگذشتگی و ایثار داریم دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسمی که به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا با بیان اینکه در ایامی قرار داریم که به نام شهدا نامگذاری شده است، اظهار داشت: در این ایام باید از ظرفیت‌های فرهنگی برای گرامی داشت یاد و نام شهیدان استفاده کنیم.

وی افزود: در این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگی و اثرگذاری در کل کشور در حال برگزاری است و به حمدالله فضای جامعه به عطر شهیدان آکنده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز وجود ایثارگران را افتخار دانست و تصریح کرد: تلاش فرزندان شهدا و ایثارگران در جای جای این کشور، در راستای سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی است و این مایه مباهات و افتخار است.

رستمیان در ادامه با اشاره به اینکه نظام اسلامی و سرزمین ما مدیون و مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های ایثارگران است، گفت: فرهنگ شهادت، ایثار و مجاهدت به عنوان یک سرمایه اجتماعی همواره باید در جامعه ترویج شود.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی امروز در نقطه پرگار مبارزه با ظلم، استکبار و دفاع از اندیشه سیاسی تشیع در برابر هجمه دشمنان قرار گرفته است، لذا امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مجاهدت، از خودگذشتگی و ایثار داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه ایثار در هر زمینه‌ای میتواند موثر باشد، گفت: در دوران مختلف انقلاب اسلامی انسانی‌هایی از تمام داشته خود گذشتند برای این نظام، امروز هرکسی بارفتار ایثارگرانه در جامعه میتواند به این جریان فرهنگی کمک کند. جریان فرهنگی ما، ایثار و شهادت و برگرفته از جریان فرهنگی عاشور است.

رستمیان گفت: تلاش و رفتار ایثارگرانه در محل کار برای پیشبرد اهداف کشور و جامعه برگرفته از همان جریان ایثار و ازخودگذشتگی است که این مولفه در وجود فرزندان شهدا و ایثارگران وجود دارد و این عزیزان در این راستا پیش قدم هستند.

وی در خاتمه عقبه اجتماعی انقلاب اسلامی را خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: ایثارگران بیشتر از دیگران نسبت به نظام و اهداف و راهبرد‌های مجموعه کاری خود متعهد هستند چراکه برای برای نظام هزینه داده اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi