شناسه خبر : 109234
پنجشنبه 24 اسفند 1402 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این دو پیشنهاد را جدی بگیرید

فاش نیوز -۱- «‌حلول ماه مبارک رمضان مبارک‌ باد. ماه رمضان را در همه دنیا با زیبایی استقبال می‌کنند و بچه‌ها با تزئین و چراغانی به پیشواز این ماه می‌روند. هنگام سحر مردم در تمام دنیا با صدای دلنشین مناجات بیدار می‌شوند‌... ما در غزه اما، با صدای وحشتناک بمباران‌ها از خواب بیدار می‌شویم‌... اگرچه پیش از سحر نیز در خواب نیستیم‌... ماه مبارک رمضان تازه شروع شده است ولی ما در غزه، ۵ ماه است که روزه گرفته‌ایم. گرسنگی و تشنگی در روزهای ماه رمضان برای ما سخت نیست!‌... مردم در همه دنیا برای نماز و مناجات به مسجد می‌روند. در غزه اما مساجد را ویران کرده‌اند‌... حسبنا‌الله و نعم الوکیل‌...»‌... 

بخشی از پیام دردناک یک کودک ۱۰ یا دوازده ساله در غزه است که بر تلی از خانه‌ها و اماکن ویرانه و یکسان شده با خاک ایستاده و از ژرفای دل سخن می‌گوید‌...
۲- «‌محمد اسد‌» یک خبرنگار فلسطینی و ساکن -که چه عرض کنم، در غزه خانه‌ای برای سکونت باقی نمانده است- او یک خبرنگار حاضر در غزه است. محمد اسد نیز در یک پیام صوتی و تصویری از میان ویرانه‌های ناشی از بمباران پیاپی غزه، می‌گوید: «‌امسال سیاه‌ترین ماه مبارک رمضانی نیست که بر امت اسلامی می‌گذرد، بلکه شاهد بدترین مسلمانانی هستیم که ماه رمضان تاکنون به خود دیده است‌... دو میلیارد مسلمان غیر از دعا هیچ کاری برای مردم غزه نمی‌کنند. نمی‌دانم که خداوند چگونه دعا و نماز و روزه آنها را می‌پذیرد‌»؟!
۳- بعد از بسته شدن راه تجارت دریایی رژیم صهیونیستی از سوی دلیر‌مردان انقلابی یمن، و تاکید چند‌باره انصارالله که حمله به کشتی‌های حامل سوخت و کالا برای رژیم صهیونیستی را تنها هنگامی متوقف خواهند کرد که اسرائیل به جنایات وحشیانه خود علیه مردم مظلوم غزه پایان بدهد، برخی از دولت‌های(به ظاهر اسلامی) برای جبران اقدام شجاعانه مقاومت یمن، راه‌های چندگانه‌ای را با هدف ارسال کمک‌های غذائی، داروئی، سوخت و حتی ارسال تسلیحات به این رژیم جنایتکار در پیش گرفته و کماکان به این خیانت و جنایت خود ادامه می‌دهند. سرکردگان رژیم صهیونیستی نه فقط همکاری این دولت‌های دست‌نشانده را انکار نمی‌کنند، بلکه بدون پروا از جهان اسلام و با دهن‌کجی به ملت‌های مسلمان، خبر این جنایت را هم اعلام می‌کنند! 
۴- روز سه‌شنبه، اول ماه مبارک رمضان، رهبر معظم انقلاب در محفل انس با قرآن فرمودند‌: «هرگونه کمک به دشمن صهیونیستی حرام قطعی و جنایت واقعی است و متاسفانه برخی دولت‌ها و کشورهای اسلامی این کار را انجام می‌دهند اما روزی پشیمان خواهند شد و ان‌شاءالله سزای این خیانت را خواهند دید‌» و تاکید کردند که «‌دنیای اسلام مکلّف است، موظف است، تکلیف دینی دارد، هر کس هر جور می‌تواند کمک کند و حرام قطعی و جنایت واقعی است کمک به دشمن. اینها از سوی هر کسی باشد». 
۵- امروزه مقاومت نه فقط در جهان اسلام بلکه فراتر از آن، در بسیاری از نقاط دیگر جهان برخاسته و برگرفته از انقلاب اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران از آغاز تاکنون و طی ۴۵ سالی که از عمر مقدس آن می‌گذرد هرگز از ایجاد هسته‌های مقاومت که تاکید امام راحلمان بود و یاری رساندن به این هسته‌ها که امروز به جبهه قدرتمند و گسترده‌ای تبدیل شده‌اند، دست نکشیده و در حمایت همه‌جانبه از این جبهه‌های چند‌گانه کمترین تردیدی نکرده است. 
۶- اکنون با توجه به تاکید چند‌باره رهبر معظم انقلاب و از جمله تاکید اخیر ایشان که «‌دنیای اسلام مکلّف است، موظف است، تکلیف دینی دارد، هر کس هر جور می‌تواند کمک کند و حرام قطعی و جنایت واقعی است کمک به دشمن. اینها از سوی هر کسی باشد». دو وظیفه قطعی و غیر قابل تردید بر عهده مسئولان محترم جمهوری اسلامی ایران است؛ 
اول: افشای مستند جنایت هولناک و شرم‌آور آن دسته از دولت‌های به ظاهر اسلامی که نه فقط کمترین کمکی به مردم مظلوم غزه نمی‌کنند، بلکه با ارسال مخفیانه محموله‌های داروئی، غذائی و حتی تسلیحاتی برای رژیم صهیونیستی، دست‌هایی آغشته به خون مردم مظلوم غزه دارند. از آنجا که جمهوری اسلامی ایران در همه دنیا و از جمله در میان همه ملت‌های مسلمان به عنوان اصلی‌ترین حامی مردم فلسطین و جبهه‌های مقاومت شناخته می‌شود، افشای مستند دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی می‌تواند شورش مردم مسلمان آن کشورها علیه دولت‌های دست‌نشانده‌شان را به دنبال داشته باشد و این کمک بزرگی نه تنها به مردم غزه، بلکه به تمامیت جهان اسلام خواهد بود. 
دوم: جمهوری اسلامی می‌تواند و مخصوصاً بعد از تاکید حضرت آقا، باید محموله‌های مواد غذائی، داروئی و سایر مایحتاج مردم غزه را از طریق دریا به غزه ارسال کند. بی‌تردید، آمریکا و متحدان غربی و نیز رژیم صهیونیستی با این اقدام مخالفت می‌ورزند و بعید نیست به کشتی‌های حامل کالای یادشده نیز حمله کنند ولی حتی در صورت حمله به کشتی‌های مزبور، اولاً؛ الگویی ماندگار پیش روی سایر کشورهای اسلامی قرار خواهد گرفت، ثانیاً؛ چهره منفور کشورهای غربی را که به فریب از ضرورت کمک‌رسانی به مردم غزه سخن می‌گویند، بیش از پیش مفتضح و رسوا خواهد کرد و ثالثاً؛ مراجع بین‌المللی می‌توانند با بررسی محموله این کشتی‌ها، غیرتسلیحاتی بودن آن را تأیید کنند. در این صورت ممانعت از ارسال این محموله‌ها فقط در بستر یک جنایت جنگی و کمک به نسل‌کشی تلقی و تعریف می‌شود.
 
|| حسین شریعتمداری
اینستاگرام
لعنت بر انهایی که با نادانی اتش این جنگ را روشن کردند
لعنت بر انهایی بر این اتش هیزم ریختن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi