شناسه خبر : 109322
دوشنبه 28 اسفند 1402 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد شهید استان همدان شایسته تقدیر ویژه در امر نماز شد

فاش نیوز - مدیریت و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان در ارزیابی نماز سال موفق به کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر شد.
 
اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان شایسته تقدیر ویژه در امر نماز شد

 ایثار،با عنایت به تحقق و عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز و بر اساس دستورالعمل ستاد اقامه نماز ، این اداره کل اقدام به اجرای برنامه‌های نماز در بخش تبلیغی، تمهیدی و ... در سال 1402 کرد که در ارزیابی نماز سال موفق به کسب رتبه عالی شد.
در جلسه شورای اقامه نماز که امروز یکشنبه 27 اسفند ماه با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان،نمایندگی حوزه ولی فقیه در بنیاد شهید استان،معاونین بنیاد و شورای اقامه نماز در سالن جلسات بنیاد شهید برگزار شد،حجت الاسلام حسنی حلم ریاست ستاد اقامه نماز استان از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تقدیر و دستگاه برگزیده در امر اقامه نماز در استان معرفی کرد.
در پایان این نشست  با اهداء لوح از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان از مدیرکل بنیاد شهید استان و امام جماعت ستاد بنیاد تقدیر و قدردانی به عمل آمد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi