شناسه خبر : 109437
جمعه 10 فروردين 1403 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر در گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س)

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خبر داد؛
«کریمی» گفت: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی تهران جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای تهران، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهشت زهرا (س) و هیأت‌های مردمی در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر در گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س)

به گزارش دفاع‌پرس، «اصحاب کریمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در رابطه با برگزاری مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای تهران، اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی تهران جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای تهران، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهشت زهرا (س) و هیأت‌های مردمی در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت.

کریمی گفت: برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین همزمان با شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi