شناسه خبر : 30710
یکشنبه 21 دي 1393 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بالاترین ارزش الهی

 

 

بالاترین ارزش الهی جانفشانی و ایثار و شهادت در راه خداست

 

 

به گزارش ایرنا علی اصغر فانی در این پیام که توسط مدیر کل شاهد و امور ایثارگران وزارت اموزش و پرورش قرائت شد ،شهیدان دانش آموزان را رهپویان عشق و معرفت معرفی کرد و گفت : این شهیدان در مکتب عشق حسین(ع) درس خواندند و با سجده در قربانگاه عاشقی با قدسیان نماز عشق خواندند.

در قسمتی از این پیام آمده است: برگزاری یادوراه شهدای دانش آموز تجلیل از انسانهای وارسته و ارج نهادن به فضیلتهای والای انسانی است.

همچنین ذکر شده است : سخن از یادواره 68 شهید دانش آموز بروجردی است که در کلاسهای درس دانایی و آگاهی آسمانی شدند ،ضمن ادای احترام به مقام شامخ 68 شهید دانش آموز دبستان فیاض بخش و امام حسن(ع) بروجرد که در حمله موشکی دشمن به شهادت رسیدند از خانواده های معظم شهدا و مجریان برگزاری یادوراه قدردانی می کنم و در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با پیروی از ولایت و رهبری راه شهیدان را ادامه می دهیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه پیام خود نوشته است :از مردم خوب استان لرستان و شهرستان بروجرد که سالهای سختی را دردوران دفاع مقدس گذراندن و با ایستادگی و مقاومت دشمن را شکست دادند قدر دارنی می کنم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi