شناسه خبر : 30866
یکشنبه 28 دي 1393 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبدیل کار فرهنگی به جریان فرهنگی

کار فرهنگی باید به جریان فرهنگی تبدیل شود




به گزارش خبرگزاری حیات، اسکندر یارنسب، مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان داشت: امروزه مطرح شدن بحث تهاجم فرهنگی ناشی از اهمیت مسأله‌ فرهنگ است و مبنا و زیربنای همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها باید بحث فرهنگی باشد؛ همچنانکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت فرهنگ فرموده اند « فرهنگ در صدر است و اقتصاد و سیاست در ذیل آن قرار دارند» و این در واقع دغدغه‌ خاطر ایشان است که نیازمند توجه ویژه به فرهنگ است.

مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد در ادامه با اشاره به لزوم توجه به کانون های فرهنگی شاهد و ایثارگر و مجامع فرهنگی و مذهبی بیان داشت: این مراکز پتانسیل لازم برای تامین هر سه شرط فوق را داشته و از بدو تاسیس تاکنون به ارائه این نقش پرداخته است.

وی در خاتمه با ارائه پیشنهادات اجرایی از جمله لزوم طراحی برنامه‌هایی که قابل ارزشیابی باشند، طرح موضوعات فرهنگی به صورت مستقل و تشکیل کمیسیون های تخصصی با حضور نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: در شش ماه اول سال 1393 تعداد پانصد و چهل و یک هزار و 580 نفر از جامعه ایثارگری در برنامه های متنوع این مراکز فرهنگی شرکت کرده اند.
 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi