شناسه خبر : 30874
یکشنبه 28 دي 1393 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالگرد شهادت شهید 15 ساله

زندگی و خاطرات شهدا سرمشق زندگی مردم قرار بگیرد


به گزارش «ایثار»، به مناسبت گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد شهادت شهید 15 ساله محمد حسین دهقان مراسمی در حسینیه شهید دهقان در روستای سرمزده خلیل‌آباد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام ناهیدی امام جمعه، مسئولین شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همراه بود، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی‌ داشته شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام ناهیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دهقان و عرض تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و ایام ولایت با سعادت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) با ذکر حدیثی از امام محمد باقر(ع) تصریح کرد: تمامی انسان‌ها در طول تاریخ بشریت به دو دسته تقسیم شده‌اند، گروه اول همواره طرفدار حق و حقیقت و از مقربان درگاه الهی می‌باشند و گروه دوم پیروان شیاطین و کسانی که نه تنها خودشان کار خیر انجام نمی‌دهند بلکه دیگران را نیز از راه خدا باز می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای بزرگوار ما به خاطر رضایت پرودگار از بهترین سرمایه خود که جان عزیزشان بود گذشتند و ما هر چه داریم از برکت خون شهداست.

حجت الاسلام ناهیدی افزود: شهدای والامقام ما از گروه اول هستند زیرا همواره طرفدار حق بودند و ما را به راه حق راهنمایی کردند؛ زندگی و خاطرات آنها باید به عنوان الگو و سرمشق شناخته شود.

لازم به ذکر است شهید محمد حسین دهقان متولد ۱۳۵۰ در 19 دی ماه 1365 در حالی که پانزده بهار از عمر وی می‌گذشت در جریان عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به فوز عظمای شهادت نائل شد و در جوار سایر شهدای سرمزده آرام گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi