شناسه خبر : 31402
شنبه 11 بهمن 1393 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امروز با یک دانشجوی شهید

محمد قاسمیان شیروان دانشجوی رشته فیزیک کاربردی از جمله شهیدان دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود. وی سال 1342 متولد و در سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت می‌رسد.

 

به گزارش ایسنا، در وصیت‌نامه این شهید آمده است: به حقانیت خدا قسم، به خون گلوی طفل شش ماهه امام حسین قسم، اگر من حقی داشته باشم که در قیامت سوالی کنم جلوی شما و تمامی کسانی را که به هر نحو باعث بدبینی مردم به انقلاب و امام شوند و یا کسانی که به امام خمینی، این فرزند پاک حضرت فاطمه زهرا (س) کوچکترین اهانتی بکنند خواهم گرفت و از آنها نخواهم گذشت.

بیایید شکرگذار این نعمت بزرگ خدا (نعمت رهبری امام) باشیم، درد دلم زیاد است ولی می‌ترسم ضد انقلاب از حرف‌هایم سوء استفاده کند به همین خاطر دردم را فقط با خدا در میان می‌گذارم و با خود به زیر خاک می‌برم.

شما ای امت اسلامی، مبادا با دیدن خطایی از مسئولی، آن را به حساب انقلاب گذاشته و به انقلاب ناسزا دهید و امام عزیز را تنها بگذارید.

در برابر مصائب صبور و مقاوم باشید. هر مشکلی که برایتان پیش بیاید باید صبر کنید که اینها آزمایش خداوند است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi