شناسه خبر : 31844
شنبه 25 بهمن 1393 , 14:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام علی دایی برای پیشکسوتان ایثار و شهادت

علی دایی و یاران ملی پوش 98 برای پیشکسوتان ایثار و شهادت پیامی صادر کردند.

 


به گزارش کاپ،بازی بین تیم ملی 98 و منتخبین کرمانشاه بهانه ای بود برای ادای احترام و زنده کردن یاد و خاطره شهدای سربلند و تا ابد پیروز خطه قهرمان پرور کرمانشاه.


متن پیام علی دایی و یاران ملی پوش 98  به شرح زیر است:
ای شهدا و ایثارگران از همین جا به تمام دنیا اعلام می کنیم، تا هستیم راه شما را ادامه خواهیم داد و به ملت شریف ایران می گوییم آرامش و امنیت امروز ما مرهون دلاورمردی های شهدا و ایثارگران می باشد اگر امروز ما در زمین سبز فوتبال حاضر می شویم نشانه ای از سرسبز راه شماست.

 

اینستاگرام
چه عجب یکی فهمید شهدا و ایثارگران برای این مملکت کاری هم کردند.
سلام ، از قهرمانان ملی کشور همین انتظار را داریم تا پیرو قهرمانان تاریخ آزادی و استقلال کشور باشند. مردم شریف ایران قدردان ایثارگران هستند اما گروهی نفوذی با استفاده از گرایش شدید تجملگرایی و غربزدگی تعدادی از مسئولین با جار و جنجال تلاش کردند واقعیت را وارونه جلوه دهند تا افکار عمومی مردم را بر علیه فرهنگ ایثار و شهادت تهییج نمایند. از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت بحول و قوه الهی با واسطه خون شهیدان کربلا در طول تاریخ جاودان خواهد ماند ، یقین داریم اینگونه اقدامات گریبانگیر طراحانش شده و موجب نابودی عوامل اجرایی است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi