شناسه خبر : 32907
یکشنبه 24 اسفند 1393 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کار فرهنگی را فراموش نکنید

رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان این که هیچ نهادی بالاتر و بهتر از بنیاد شهید وجود ندارد، خواستار توجه هر چه بیشتر به امور فرهنگی خانواده های معظم شهدا شد.

هیچ نهادی بالاتر از بنیاد شهید نیست/ کار فرهنگی را فراموش نکنید
 

به گزارش «ایثار»، حضرت آیت الله العظمی حسین مظاهری در دیدار با مدیر و مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان که به مناسبت 22 اسفند، سالروز بزرگداشت مقام شهید و شهادت برگزار شد، ضمن اشاره به روایت پیامبر اکرم(ص) مبنی بر این که «انسان جاهل باشد بهتر از این است که قدر و منزلت خود را نداند»، اظهار کرد: حساب شهدا، حساب باغ و رضوان و نعم بهشتی نیست، آنها مقام عنداللهی دارند.

وی با بیان این که هیچ نهادی بالاتر و بهتر از بنیاد شهید وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تقاضای اولم از همه شما این است که قدر و منزلت خودتان را بدانید و اینکه کار شما مرتبط با شهدا و خانواده های آنهاست، مقام بالایی است که برای آن خیلی باید شکرگزار خداوند باشید.

رییس حوزه علمیه اصفهان ابراز امیدواری کرد دست عنایت شهدا همیشه بر روی سر مسئولان بنیاد شهید باشد و موجب عاقبت بخیری نسل آینده آنها شود.

آیت الله العظمی مظاهری با بیان این که اگر شهادت نبود اسلام و تشیعی نبود، عنوان کرد: دشمن وقتی منافع خود را در خطر دید، تشیع را نشانه گرفت و البته این موضوع به ضرر خودش تمام شد.

وی با بیان این‌که در جنگ هشت ساله با عراق نیز، موضوع دشمنی با تشیع در میان بود، اذعان داشت: این که چه کسی نگذاشت این تشیع نابود شود، جبهه و بسیحیان بود در حالی که صدام می‌خواست شش روزه تهران را بگیرد و تشیع را نابود کند.

آیت الله العظمی مظاهری تاکید کرد: ما هرچه از دفاع مقدس بگوییم، کم گفته ایم و هیچ گاه نمی توانیم قدردان زحمات شهدا و ایثارگران باشیم.

وی در خاتمه خواستار انجام کار فرهنگی و تبلیغی در بنیاد شهید شد و بیان داشت: هرچه در زمینه امور فرهنگی خانواده های شهدا و ارتقای آن کار کنید، کم است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi