شناسه خبر : 33704
سه شنبه 25 فروردين 1394 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تأمین 70% اقلام دارویی جانبازان

معاون بهداشت ودرمان بنیاد استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: در حال حاضر اقلام دارویی موردنیاز برای جانبازان 70 درصد به طور کامل تأمین شده است.

به گزارش «ایثار»، محمد گودرزی معاون بهداشت ودرمان یاسوج افزود: درمان، بیمه ایثارگران، پایش سلامت، توزیع تجهیزات پزشکی و اعزام آنان به خارج از کشور در صورت نیاز و تشکیل کمیسیون های پزشکی از مهم ترین تکالیف محول شده به این نهاد در حوزه درمان جانبازان است.

وی ادامه داد: اقلام دارویی موردنیاز برای جانبازان 70درصد به طور کامل تامین شده و اگر در این خصوص کوتاهی وجود داشته، تخلف محسوب می شود.

گودرزی با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت ایثارگران، خاطرنشان کرد: 57 مرکز طرف قرارداد با بنیاد، 45 گروه پزشکی عمومی و 52 گروه پزشک تخصصی در طرح پایش سلامت جانبازان شرکت دارند.

به گفته وی براساس قانون، تمامی هزینه های ایثارگران، خانواده های شهدا و تکفل آنان برعهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi