شناسه خبر : 39328
سه شنبه 26 آبان 1394 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عفو گروهی از سربازان فراری توسط فرمانده کل قوا

به گزارش فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام داشت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بنا به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح کلیه مشمولانی که مدت هشت سال و بیش از آن فرار از خدمت دارند را عفو فرمودند.

سردار کمالی با اشاره به اینکه عفو مذکور شامل سربازانی است که جرمشان صرفاً فرار از خدمت بوده افزود: این افراد به مراجع قضایی معرفی نخواهند شد و پرونده آنان مختومه می‌گردد و می‌توانند جهت انجام دوره خدمت سربازی مراجعه و برابر روال جاری بقیه خدمت سربازی را انجام دهند یا اینکه با پرداخت جریمه از انجام دوره خدمت ضرورت معاف شوند.
 
وی در خصوص زمان استفاده از این شرایط که قبلاً‌ شامل سربازان فراری نمی‌گردید، گفت: کلیه سربازان فراری واجد شرایط تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به پلیس +10 نسبت به ثبت نام جهت اعزام به خدمت سربازی و یا پرداخت جریمه اقدام نمایند.
 
منبع: فارس

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi