شناسه خبر : 40324
شنبه 28 آذر 1394 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزادی فرزند شهید از زندان آل سعود

توهین به تشیع، نظام مقدس جمهوری اسلامی و توهین به مقام معظم رهبری خط قرمز ماست و نه تنها فرزندان شهدا که هر انسان عادی نیز آن را برنتافته و موجب واکنشی از جانب وی می شود.

حسین رحیمی فرزند شهیدی که به تازگی از زندان های رژیم عربستان خلاصی یافته با اشاره به اینکه تنها آرزویش دست بوسی مقام معظم رهبری است گفت: خوشحالم که کاری را کردم که اگر پدرم هم زنده بود دقیقا همان کار را انجام می داد چرا که توهین به تشیع، نظام مقدس جمهوری اسلامی و توهین به مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی خط قرمز ماست و نه تنها فرزندان شهدا که هر شیعه وایرانی آزاده نیز آن را برنتافته و موجب واکنشی از جانب وی می شود.

یکی از نزدیکان وی با اشاره به نحوه وقوع این حادثه که منجر به 70 روز حبس و50 ضربه شلاق به وی در زندان های سعودی شد گفت: پلیس امر به معروف و نهی از منکر آل سعود که توسط وهابیون مدیریت می شود از قدرت و نفوذ بسیار بالایی در ساختار امنیتی این رژیم برخوردار است. پلیس امر به معروف و نهی از منکر با جذب و تربیت طلاب وهابی از کشورها و زبان های مختلف در موسم حج به ترویج وهابیت و مقابله با سایر فرق اسلامی بویژه شیعیان اقدام می کند.

ایشان افزود :در جریان حج امسال، این پلیس در مسجد ذوقبلتین شهر مدینه یک فایل صوتی از بلندگوهای خودروی امر به معروف در میان حجاج ولحظه ورود حاجیان ایرانی پخش می کرد که با صدای بلند  و به زبان فارسی حاوی توهین های مکرر به مذهب تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی وشخص مقام معظم رهبری بود.

وی افزود:در همین لحظه واکنش حجاج ایرانی و بویژه خانواده و فرزندان شهدا باعث خشمگین شدن شرطه های سعودی شد. وقتی اعتراض ها را دیدند اقدام به ضرب و شتم و پراکنده کردن معترضین نمودند. واین حرکت آنها منجبر به واکنش از سوی حسین شد وابتدا بلندگو را از روی خودرو به زمین کوبید وسپس به سمت شرطه ها باشعار مرگ برآل سعود ومرگ برمنافق حمله ور شدکه مامورین سوار برخودرو ومتواری شدند ولیکن چون محوطه مجهز به دوربین های مداربسته کنترل می کردند با حضور گسترده مامورین امنیتی در این بین تنها این فرزند شهید را چون در صدر معترضین بود، دستگیر کردند .

ایشان را به زندان انداخته و مدت 70 روز در شرایط بسیار سخت در دست ایشان اسیر و زندانی بود. با حکم دادگاه سعودی به اتهام توهین به پرچم عربستان وتخریب اموال دولتی ونظامی به حبس محکوم شد.

فرزند شهید رحیمی به خبرنگار ما تاکید کرد: تنها آرزوی من اکنون دست بوسی از مقام معظم رهبری است و از کاری که کردم هرگز پشیمان نیستم و اگر جانم را هم در این زمینه می دادم سزاوار بود چرا که توهین به مذهب ما عین توهین به خود ماست و بذل جان از واجبات در این زمینه است.

گفتنی است دادگاه سعودی در پی صدور حکمی بسیار سنگین برای این فرزند شهید بوده اما با اطلاع و پیگیری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه در نهایت حکم این فرزند شهید به 2 ماه حبس تقلیل یافته و این فرزند شهید گرامی به وطن بازگردانده شده است.

 

منبع: شهید خبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi