شناسه خبر : 43791
چهارشنبه 04 فروردين 1395 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام مدیرکل بنیاد خراسان شمالی برای وفات ام البنین (س)

حجت الاسلام عزیزی در پیامی روز تکریم از مادران و همسران شهدا را گرامی داشت

 

حجت الاسلام عزیزی در پیامی روز تکریم از مادران و همسران شهدا را گرامی داشت

شهیدخبر(شهیدنیوز): حجت الاسلام عزیزی : اینجانب ضمن عرض تواضع به پیشگاه شهدای عظیم الشان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بر مادران و همسران صبور ایشان درود فرستاده و سلامتی و توفیق آرزو نموده و برای بخشی از این بانوان برجسته که دعوت حق را لبیک گفتند آرزوی علو درجات می نمایم .

 

حجت الاسلام عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در آستانه سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا در پیامی این روز را گرامی داشت .

متن پیام به این شرح است : 

در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات بزرگ بانویی است از قیبله غیرت و نجابت. بانویی که هم همسر شهید بود و هم مادر شهید .

مادری که اگر چه در کربلا نبود، ولی دلش تا ابد در کربلا ماند و نگاهش بر افق، که آیا «کاروان عشق» را بازگشتی خواهد بود؟

مادری که دلش برای همیشه در کنار «نهر علقمه»، سوگ نشین فرزندی شد که نظیر نداشت .

نامگذاری سالروز شهادت این بانوی برجسته به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا اقدامی ارزشمند و شایسته در راستای تجلیل از مادرانی بود که با شیره جان خود، عشق به حسین و حسینی شدن را در وجود فرزندان خود آبیاری کردند و آنان را عاشقانه مشتاق کربلائی و عاشورایی شدن نمودند و نیز همسران مکرم ایشان که بزرگترین همراه و مشوق شهدا برای یاری فرزند حضرت زهرا(سلام الله علیها) امام راحل عظیم الشان بودند و شهدا را آماده پرکشیدن به سوی خدا و همجواری حق تعالی نمودند و آنان را از دامن خود به معراج فرستادند تا با قهقهه مستانه شان عندربهم یرزقون شوند.

کسانی که با مددگرفتن از روح بلند شهدا جای به ظاهر خالی همسر شهید خود را برای فرزندان شهدا با فداکاری پر نمودند و در دامن خود میوه های فرهنگ ایثار شهادت و ولایتمداری را پرورش دادند.

اینجانب ضمن عرض تواضع به پیشگاه شهدای عظیم الشان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بر مادران و همسران صبور ایشان درود فرستاده و سلامتی و توفیق آرزو نموده و برای بخشی از این بانوان برجسته که دعوت حق را لبیک گفتند آرزوی علو درجات می نمایم./ب

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

محمدتقی عزیزی

 

 

منبع: شهیدخبر(شهیدنیوز)
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi