شناسه خبر : 44045
سه شنبه 17 فروردين 1395 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز قهرمان تنیس روی میز جهان بستری شد

حسین زمانی، جانباز و قهرمان تنیس روی میز جهان به دلیل عوارض ناشی از جانبازی و نارسایی کلیه دربیمارستان تحت درمان قرارگرفت.

فاش نیوز -  حسین زمانی، جانباز و قهرمان تنیس روی میز جهان به دلیل عوارض ناشی از جانبازی و نارسایی کلیه دربیمارستان تحت درمان قرارگرفت.

"حسین زمانی مظفرآبادی"، از جانباز آسایشگاه امام خمینی به دلیل عواض ناشی از مجروحیت و نارسائی کلیه دربیمارستان بستری شد.

با خبرشدیم "حسین زمانی مظفرآبادی" که از جانبازان قطع نخاعی از گردن آسایشگاه امام خمینی است به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و نارسائی کلیه دربیمارستان بستری شده است.

این جانباز دردمند و صبور که از سربازان منقضی خدمت ارتش جمهوری اسلامی بود و به صورت داوطلبانه عزم جبهه های نبرد با دشمنان  متجاوز بعثی شده بود، سال 1361 درعملیات غرور آفرین فتح المبین به درجه جانبازی نایل آمد.

این جانباز فداکار، از آن زمان  با وضعیت دشوار جسمی، مردانه صبوری کرده و الگویی از طاقت ، بردباری و روحیه  مثال زدنی را به نمایش گذاشته است.

جانباز زمانی با وجود قطع نخاعی از ناحیه گردن، با عزم وارده ای مثال زدنی، به فعالیت ورزشی پرداخت و ازقهرمانان جهان دراین رشته می باشد.

فاش نیوز برای این برادرجانباز عزیز از درگاه الهی شفای عاجل مسئلت می کند.

 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
انقلاب ما مدیون رشادتها و ایثارگری جانبازانی مانند حسین زمانی و دیگر جانبازان صبوری است که سالها درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی را بدوش کشیده و استوار ومردانه ایستاده اند. اجر و ثواب صبوری آنان چنان بزرگ است که فقط خداوند بزرگ از آن آگاه است. اللهم اشف کل مریض
آرزوی سلامتی عاجل برای این ورزشکار قهرمان جانباز داریم و هر چه سریعتر با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص گردد.
سلام لطفا از بهبود حال ایشون هم خبر بدین۰
فاش عزیز سلام. لطفا از حال ایشان خبر بدهید. متشکرم.
آیا امکان پذیرفتن عیادت کننده را دارند؟
انشالله به زودي خبر سلامتی این جانباز بزرگوار رو بشنویم
لطفا از احوالات این جانباز صبور و عزیز بیشتر اطلاع رسانی کنید حسین جان قربون اسمت برم سلامتی شما را از صمیم قلب آرزومندم
حسین زمانی عموی پدر من هست امیدوار هرچه زودتر شفا پیدا کنه
بنده حقير از خدا شفاعت عاجل را براي اين بزرگوار خواستارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi