شناسه خبر : 46382
جمعه 21 خرداد 1395 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی شیراز برای بانوان ایثارگر مشهد

 
 
اعزام بانوان شاهد و ایثارگر مشهدی به اردوی سیاحتی زیارتی شیراز
 
شهیدخبر(شهیدنیوز): 60 نفر از بانوان شاهد و ایثارگر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد مقدس در اردوی یک هفته ای شهر شیراز شرکت و از ظرفیت های فرهنگی، مذهبی و هنری این شهر استفاده کردند.
  

اردوی سیاحتی و زیارتی شهر شیراز با هدف ارتقاء روحیه نشاط و شادابی و کسب فیض بانوان شاهد و ایثارگر مشهد مقدس برگزار شد.

این اردو با حضور ۶۰ نفر از همسران، مادران و دختران شاهد و ایثارگر تحت پوشش منطقه سه مشهد مقدس به مدت یک هفته در شهر شیراز برگزار شد.

از جمله برنامه های فرهنگی و سیاحتی برگزار شده در این اردو می توان به زیارت بانوان شاهد و ایثارگر از شاهچراغ، بازدید از باغ ارم، بازدید از آرامگاه حافظ و سعدی، بازدید از ارگ کریم خان زند و حمام وکیل و موزه شیراز و همچنین بازدید از نقش رستم و تخت جمشید اشاره کرد.

همچنین بهره مندی از آثار فرهنگی و هنری نظیر بازار وکیل، باغ عفیف آباد و موزه نارنجستان و زیارتگاه امامزاده علاء الدین حسین(ع) بخشی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این اردو بود که بانوان شاهد و ایثارگر از آن بهره مند شدند.

گفتنی است این اردوی هفت روزه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد مقدس برگزار شد

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi