شناسه خبر : 47201
دوشنبه 14 تير 1395 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدیه ایثار را از کجا پیگیری کنم؟

 با سلام بنده در کمیسیون سپاه بند ب شده و با دوجایگاه و دو رتبه حقوقی بالاتر بازنشسته شدم و با آخرین حقوق به ساتا منتقل شدم سؤال حق مسکن دریافتیم از سپاه در حقوق بازنشستگی حذف شد آیا این کار درست است یاخیر؟
 دوما اگرهدیه ایثار تعلق میگیرد از کجا باید پیگیری کنم ؟
سوما با ابلاغ بند ب میتونستم از یک سال حالت اشتغال استفاده کنم که نکردم ایا حقی این وسط از من ضایع شده که قابل پیگیری باشد ؟ ممنون و متشکر


ج-  برابر ماده 109 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های آن :‌
*حقوق بازنشستگی نیروهای مسلح بر اساس امتیاز ردیف جایگاه شغلی مربوط در ضریب ریالی و براساس سی سال خدمت خواهد بود.  اگر سابقه پرداخت کسور بازنشستگی بیش از سی سال باشد به ازای هر سال تا سقف ده سال دو و نیم درصد به رقم فوق اضافه می شود. علاوه بر آن کمک هزینه عایله مندی و اولاد مطابق شاغلین اقدام میشود .چنانچه عناوین شغلی فرماندهی ،‌ریاست و مدیریت داشته باید حسب جدول مبلغی به موارد قبلی افزوده می شود. مضافا": ماده 37 جانبازی هم به شما در فیش عودت داده می شود. به جز موارد فوق سایر عناوین حذف می شود.
* هدیه ایثار تعلق می گیرد از طریق ایثارگران پیگیری کنید.
*اگر حالت اشتغال باشید دریافتی شما به عنوان بازنشسته تفاوت خواهد کرد و حسب ماده 40 قانون جامع و تبصره های آن با آخرین حقوق و مزایای دریافتی بازنشسته خواهید شد و عنوانی از پرداختهای زمان اشتغال شما نباید کسر شود ، هر چند این موضوع همچنان در ستاد کل نیروهای مسلح در حال پیگیری است و تبصره 9 ماده 109 قانون مدیریت هم حالت اشتغالیها را از سایرین جدا کرده است .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi