شناسه خبر : 53592
پنجشنبه 18 خرداد 1396 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدام تروریستی، نتیجه آدرس غلط دادن


همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با اشاره به حوادث تروریستی دیروز در تهران نوشت: آقای روحانی این بازتاب عملکرد نسنجیده شما است.
داریوش سجادی می‌نویسد: وقتی در انتخابات تصویری از ایران ارائه کردید که در آن سپاه به لسان شما به اتهام موشک‌بازی تضعیف شد و کل 38 سال گذشته را زیر سؤال بردید ترجمه و بازتاب این دواعی نزد آمریکا و عربستان و اسرائیل یعنی فرصت‌خوبی است تا بتوان این گسل رو با چالش امنیتی فعال کرد.
تصور کردید آمریکایی‌ها شیفته شما شده و به پابوس‌تان می‌آیند.
بالغ بر 3 ماه قبل از انتخابات به سهم خود تأکید کردم به جای این مستوفی الممالک مملکت محتاج یک ماتادور است تا آن گاو افسار گسیخته در واشنگتن را مدیریت و مهار کند.
با لطائف‌الحیل رأی ربایی کردید و اکنون عملیات تروریستی در قلب تهران نتیجه نخست آن بازی‌ها برای پیروزی در انتخابات است.

اینستاگرام
سلام ، آدرس غلط را پس از آدرس غلط تایید صلاحیت دادند. خدا میداند چه برنامه ریزی پس از تنفیذ دارند که از حالا اینگونه کدهای دشمن پسند منتشر کردند. وای بحال نیروهای ارزشی که مجبورند در ادارات زیر دست اینگونه مدیران سکولار و بی دین مقاومت کنند و همچنان تنها و بی یاور مدافع خون شهیدان باشند.
هیچگونه مرجع قضایی برای دادخواهی ایثارگران وجود ندارد. دستگاههای نظارتی بطور علنی اعلام کردند دنبال مچ گیری نیستند بلکه تمام کار قضایی آنها محدود به ارشاد متخلفان و مجرمانی شده که دارای پستهای حساس حکومتی هستند. اینطور فساد گسترده شده است. فسادی که تمام کشور را فرا گرفته و چندین مرتبه اختلاسهای هزاران میلیاردی کشف کردیده یقین داریم موردی نیستند بلکه همراه با باندهای فساد و برنامه ریزی پیوسته و مهره چینی قبلی انجام شدند.
چنانچه وضعیت فساد اداری اینگونه ادامه یابد یعنی مسئولان در مقابل سند سازی و دور زدن قوانین و فساد و ارتشا و تخلفات و جرایم دارای مصونت مچ گیری باشند یا مسئولان بوسیله لاپوشانی و بده و بستان سیاسی هوای همدیگر را داشته باشند و در مقابل شکایات مردمی متوسل به فرافکنی شوند مثال جرم دختر وزیز و افزایش یارانه چاره ای نداریم جز اینکه فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi