شناسه خبر : 58257
جمعه 11 اسفند 1396 , 19:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق معوقه ام را بدهید

مسئولین محترم کشور حقوق معوقه ام را بدهید - با توجه به عدم پاسخگویی سپاه پاسداران و بنیاد شهید بدین وسیله:

احتراما به عرض میرساند:
  شهید علی اکبرعابدی، فرزندغلامعلی که یکی از بنیانگذاران سپاه ایرانشهر بود، پس ازمدت ها مبارزه با منافقین و اشرار بلوچستان، سرانجام با ”بسیج”به”دفاع مقدس” پیوست و درمورخه ۱۳۶۱/۴/۲۴ طی عملیات رمضان درشب ۲۳ ماه مبارک رمضان در”شلمچه” مظلومانه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 بدینوسیله تقاضای بررسی سوابق شهید علی اکبر عابدی که از مفاخر و مشاهیردفاع مقدس است، و نیز بررسی پرونده حقوقی ام ازسال۶۱ تا-۱۳۹۴ و چرائی؟ عدم پرداخت مطالبات حقوق و نیز علی الخصوص عدم پرداخت معوقه ذخیره مرخصی شهید والامقام در حالی که به همه کادر بازنشسته سپاه و جانبازان سال ۱۳۶۱ معوقات و همه حقوقشان پرداخت شده است!! .. درحالی که شهید علی اکبر عابدی که ۳۵ سال از شهادتشان گذشته است تاکنون هیچ معوقات ذخیره مرخصی دریافت ننموده اند.
ش-پ۶۱۱۹۷۱۲ متمنی است با عنایت به مسئولیت و وظیفه شرعی خویش و اقتدا به امیرالمومنین(ع) (رسیدگی به حق الناس و سوال آنان از مهمترین اعمال عبادی- شرعی انسانی و اخلاقی است) عندالله اعاده حق بفرمایید.
کد پاسداری شهید: ۳۱۷۹۳۵۱۴
کد ایثارگری ۶۱۱۹۷۱۲
با احترام
صدیقه قنبری – همسر شهید علی اکبر عابدی
کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
تعلل بنیاد و بی مهری سپاه پاسداران با آن قدرت فراگیرش و نیز ارتش و بسیج با آن دیسپلین خاص خود برای چیست.
مگر ما از کشورهایی بسیار خطرناک همچون آمریکا انگلیس در این زمینه خاص که به آدم کشانشان خدمات کامل میدهند کمتریم.
همه کشورها با هر گونه طرز تفکری این یک کار را درست انجام می دهند.
ولی اینکه سپاه عزیز ارتش عزیز و.... بنیاد نسبت به ایثارگران که از جمله بهترین های آدمیت و در جهت دفاع از آرمان های بلند اسلام و انسانیت و مستضعفین خدمات ارزشمندی انجام داده اند و جامعه مدیون فداکاری های آنهاست و بلکه انسان نسبت به سپاس از آنان مسئولیت دارد... چرا بی تفاوتند.
وضعیت سخت جانبازان عزیز را که همه می بینیم..
جانبازان اعصاب و روان
جانبازان شیمیایی
جانبازان..درصد
خانواده های معظم شهدا
محرومین عاشق اسلام و شهدا
و....
والله مسئولید...
سلام خانم قنبری انشاالله شوهر شهید شما را خداوند به سرور و مولی شهیدان اقا ابی عبدالله همنشین بفرمایید ما نیز که جانباز هفتاد درصد عملیا ت رمضان هستیم چیزی در سراسر عمر به جز حق اشتغال که ان هم در سال های اخیر پرداخت شده چیز دگری دریافت نکردیم اجر شما با مادر شهیدان بانوی دو عالم فاطمه زهرا سلام الله علیها باشد دست ما کوتا ه خرم بر نخیل
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi