شناسه خبر : 76015
دوشنبه 09 تير 1399 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آفای اوحدی کاری کارستان بکنید

سید علی - جناب آقای اوحدی

امیدواریم افرادی را که در هر منصبی گمارده اید نخست اینکه دارای تعهد و تخصص بوده باشند تا در امر خدمت رسانی به جامعه هدف به جنابعالی کمک کنند و این انتصابات در جهت رفع مشکلات جانبازان و بخصوص جانبازان 70% باشد که متاسفانه در طول7سال گذشته باری از روی دوش آنها برداشته نشده است.

جناب اوحدی

حال که لطف و عنایت خداوند شامل حال جنابعالی شده است. لطفاً و با شناختی که از حضرتعالی داریم، باعث وبانی خیر شده و در بنیاد باری از روی دوشمان بردارید.

 ما جامعه هدف و به خصوص جانبازان 70 خدا را شاکریم که پس از 7سالی که به بطالت گذشت و مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران فقط بنگاه داری را پیشه خود کرده بودند و جانبازان خصوصآ خانواده هایمان را خیلی اذیت و آزار کردند، فردی از جنس ما مدیریت بنیاد شهید را بر عهده گرفته است. بنابر این دولت را ملزم کنید که به مر قانون که ما هم جز تمکین به قانون خواسته دیگری نداشته و نداریم، عمل کند.

 جناب اوحدی عزیز

حال توجه جنابعالی را به چند موضوع که انصافا اگر اجرایی شود شک نکنید بخشی از درد و رنج ها کاسته خواهد شد جلب می کنم. هر‌چند که بازهم برخی از مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.

احتمالا تا به حال سری به سایت وزین فاش نیوز که توسط عده‌ای از جانبازان اداره می شود زده اید و مشاهده کرده اید که روزی نیست تیتر نخورده باشد که یک جانباز 70%"آسمانی شد.

لذا استدعا داریم همانطور که در قانون آمده است سربازان وظیفه و بسیجیان از کار افتاده کلی همطراز بانیروهای پایور البته آن هم با 2 رتبه بالاتر سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی پس از 30سال پرداخت گردد. جنابعالی خود مستحضرید بیش از3دهه ازپایان دفاع مقدس گذشته یعنی اینکه همه جانبازان را شامل می‌شود.

 نکته مهم این است که جانبازان 70 %میانگین سنی55سال و هر آن امکان دارد ریق رحمت را سر کشند. باتوجه به اینکه اکثر فرزندان جانبازان70 تحصیلات دانشگاهی بالایی دارند اما بیکارند.

استدعای که از حضرتعالی داریم این است که لااقل مبلغ مور داشاره شده را دستمایه کاری کنند که بیش از این شرمنده شان نگردیم. لذا لطفا" دولت را ملزم به پرداخت حق و حقوق قانونی کنید.

خود بهتر آگاه به امور هستید که جانبازان بیش از دیگر سایر اقشار نیازمند درمان هستند اما متاسفانه قرار داد فی مابین بنیاد شهید با بیمه دی انصافاً ما را زمینگیر کرده است.

از طرفی طبق قانون دولت باید هر 10سال یک خودرو ساخت داخل با شرایط مندرج در قانون را واگذار کند که البته  از آخرین واگذاری در سال 79 دو دهه گذشته است.

تازه چنانچه جناب روحانی هدیه جناب احمدی نژاد را هم مصادره کرده باشد، باز هم از آخربن واگذاری (هدیه) سال 87 ببش از یک دهه گذشته است، چرابه مر قانون عمل نمی شود؟

چرا دولت بحث استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان و آزادگان را اجرایی نمی کند و در این7سال انقدر مورد بی توجهی و بی مهری دولتیان قرار گرفته ایم! بنابر این جناب آقای اوحدی لطفا کاری کارستان بکنبد.

درخاتمه عرایضم سلامتی و سربلندی تان را همراه با طول عمر با عزت جنابعالی و خانواده محترمتان را از خداوند خواستاریم،

اینستاگرام
ضمن تایید نکاتی از متن فوق به اطلاع میرسانم هیج وقت یک معاون نمیتواند مافوق خود را مکلف به امری نماید چون رییس بنیاد معاون رییس جمهور هستند و نهایتا اگر شق القمر کنند میتوانند پیشنهاد ارائه کنند که آنهم سر از بایگانی دفتر رییس جمهور سر بر خواهد آورد . مشکی بنیاد یک مشکل اساسی و سیستمی هست که باید یا وزارتخانه شود تا نظارت مجلس بالای سر آن باشد یا حداقل تحت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح باشد تا در صورت قصور قابل پیگیری از طریق نظارت مجلس وجود داشته باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi