شناسه خبر : 76050
چهارشنبه 18 تير 1399 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان با روز خشم مردم فلسطین

صدای شکستن استخوان صهیونیسم!

فاش نیوز - رژیم غاصب صهیونیست، اکنون مامن صهیونیست ها و کسانی شده که خداوند اسکان دائم در هر زمین و عبادت بر هر قبله ای را بر آنان حرام کرده است.

 صهیونیست های رانده شده از رحمت خداوند از طرف همه پیامبران و ادیان الهی مطرود گشته اند، اینها کسانی هستند که در طول تاریخ به هر خاک و سرزمینی پا گذاشته اند جهنمی سوخته را در پشت سر خود باقی گذاشته اند.

قرآن کریم به عنوان تنها الگوی مسلمانان و جهانیان گروه های بسیار زیادى از ستمگران یهود را به خاطر ظلم و ستمشان به شدت سرزنش نموده و کشته شدن پیامبران و خیانت به آنان را به وسیله این قوم سرکش و بهانه جو را بر شمرده است.

به طوری که وقتی قرآن کریم را ورق می زنیم در هر چند صفحه آن خداوند متعال پیوسته داستان های زیادی را در باره خیانت و پیامبر کشی این قوم نژاد پرست ظالم نقل می کند و سرگذشت آنان را مایه عبرت ما مسلمانان قرار داده است.

اسرائیلیان صهیونیست با تکیه بر کتاب ساختگی "تلمود" و گفتارهای خرافاتی خاخام‌های شیطانی و منحرف، فرقه ای و کشوری ساختگی را برای رفع عقده های تاریخی خود در قلب جهان اسلام خلق کرده اند.

آنها اعلام می کنند که در طول تاریخ مورد ظلم واقع شده اند و حالا باید عزت خود را به دست بیاورند و در این مسیر فقط اهدافی را دنبال می کنند که جنایت، قساوت و نژاد پرستی در حد نسل کشی در آن نهفته است.

ماهیت این رژیم غاصب، منحوس و حرام زاده بر ظلم و تهدید بنا شده است، چون از هفتاد سال قبل که این رژیم جعلی شکل گرفته تاکنون، همیشه در حال ظلم کردن و تهدید کردن است و همیشه هم ادعا می کنند که مورد ظلم و تهدید واقع شده است.

اسرائیلیان صهیونیست با تکیه بر کتاب ساختگی تلمود و گفتارهای خرافاتی خاخام‌های شیطانی و منحرف فرقه ای ساختگی و کشوری ساختگی را برای رفع عقده های تاریخی خود در قلب جهان اسلام خلق کرده اند

این دور شدگان از رحمت خداوند، نه فقط بی دینی، فساد، فحشاء، اعتیاد و همجنس گرایی و... را ترویج می کنند، بلکه صدها شبکه صهیونیستی و هزاران فرستنده ماهواره ای و رسانه ای در اختیار دارند تا بنیان خانواده ها را برای تربیت شدن بشریت دارای ارزش های انسانی و الهی نابود و خشونت را ترویج کنند!

رژیم نامشروع اسرائیل محصول مشترک استعمار انگلیس و غرب است، پدیده ای شوم که با همراهی عناصر سیاسی اقتصادی استعمارگران جهانی بنیان آن شکل گرفته است وگرنه صهیونیست ها دارای هیچ گونه هویت و زادگاه واحدی نیستند.

کاری که اینک دلاور مردان مقاومت در غزه می کنند در خور و شایسته مردانی چون خود آنهاست که خواب خوش اسرائیل برای سلطه بر منطقه را با کمک رستاخیزی برخاسته از بلوغ و شعور بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی به کابوسی تلخ برایشان تبدیل کرده اند.

چنان که صدای شکستن استخوان های این رژیم جنایتکار را به گوش جهانیان رسانده است. رویارویی اسرائیل و مقاومت فلسطین و غزه در واقع کشتی حجت حقانیت فلسطینیان است که برنوک دریای جنایات اسرائیلیان رانده می شود.

خداوند قادر متعال یار و کمک کننده آنها باشد چرا که فلسطین سرزمین بارور پیامبران، مرکز قداست و مبدأ معراج سید مرسلین حضرت محمد (صلوات اله علیه) به آسمان هاست.

و تو ای شهر اورشلیم که می بایست اولین پایگاه خدا پرستان عالم و اولین مرکز ایمان الهی در عالم باشی اینک در دست این صهیونیست های غاصب و نژاد پرست به زندان و شکنجه گاه مسلمانان و مومنان به خدا تبدیل شده ای.

ای قدس به یاری خدا و با دعای بندگان خدا با جبهه مقاومت به زودی زود تو را آزاد خواهیم کرد.

داریوش احمد رضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi