شناسه خبر : 77882
شنبه 05 مهر 1399 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایجاد محدودیت توسط بیمه دی در ۱ شهرستان محروم

رضا امیری فارسانی- بیمه دی در اقدامی ناباورانه سقف مراجعان ایثارگر به پزشک را در یک شهرستان محروم به 250 نفر محدود کرد.

در سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس که همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها از ایثارگران تکریم می‌کنند و همه تبلیغات رسانه‌ای معطوف به این عزیزان است، بیمه دی در قرارداد با پزشکی که خود از جامعه هدف است، محدودیت ایجاد کرده و تعداد 200 نفر را از سقف ویزیت بیماران قبلی اش کاهش داده است.

بیمه دی این پزشک را که در شهرستان مطب دارد و ایثارگران نیازمند از روستاهای محروم را مداوا می کند به جای اینکه  به ارائه خدمت به جانبازان و خانواده های شهدا ترغیب کند در قراردادی جدید دویست نفر از مراجعانش را کاهش داد.

این پزشک طبق روال گذشته طبابت خود از اول تا بیستم هر ماه این تعداد مریض را معاینه و ویزیت می کرد طبق قرار داد جدید اگر مادر یا همسر شهید یا جانبازی یا خانواده ایثارگری شانزدهم یا بیست و پنجم ماه مراجعه کند یا باید پول ویزیت خود را بدهد یا اینکه رایگان ویزیت کند.

متاسفانه این هم به نوعی تکریم بیمه دی از ایثارگران است یا به طور مثال کارشناس بیمه به فرزند شهید زنگ زده و گفته است خواهرتان طی مدت گذشته بیشتر از معمول به نزد پزشک رفته و هزینه اش بالاست. آیا بیماری خاصی دارد اگر دارد از پزشکش شرح بیماری را بگیرید با مدارک بیاورید، در غیر این صورت بیمه اش قطع خواهد شد.

خدمت خواهری که شش ماهه بوده و پدرش شهید شده است رفتیم و گفتیم داستان این طور است. می خواهند بیمه شما را قطع کنند بنابر این باید از پزشکت شرح حال بگیری که پاسخ داد من مغزم هنگ کرده است و داغونم. نمی دانم از کدوم راه باید بروم و به شدت بیمار هستم و روزی چند قرص می خورم و گریه و زاری کرد.

حالا با این وضعیت تکلیف چیست و چه کسی باید پاسخ  این فرزند شهید را که درمانش زیر یک میلیون تومان هزینه داشته را بدهد. آیا این هم نوعی تکریم از خانواده های ایثارگران است؟ امام عزیز کجایی، مرشدم، امیرم، امامم، پدرم، دلسوزم، فرمانده ام، کجایی تا  ببینی با بچه های شهدا و ایثارگران چگونه برخورد می کنند.

 

 تصویری ازقراردادبیمه دی ومحدودیت های اعمال شده برای مراجعان

اینستاگرام
این هم خوش خدمتی دیگر بیمه دی در هفته دفاع مقدس بیشتر از دو بار در ماه مریض نشوید شنیدم که یکی از نمایندهگان محترم گفتند در هفته دفاع مقدس خبرهای خوشی در راه است خبر خوش هنوز نیامده خبر بد بیمه دی زودتر کام خانواده شهدا و جانبازان را تلخ کرد از خود است که بر خود است این هم بیمه ای که متعلق به بنیاد است
نمایندگان مردم در مجلس شما را بخدا برنامه هفتم توسعه در حال تدوین هست ایثارگران را تحت یکی از وزارتخانه ها در بیاورید تا به بنیاد نظارت و سیطره قانونی داشته باشید در حال حاضر که بنیاد تحت معاونت رئیس جمهوری هست کدام رئیس جمهور از بنی صدر به این طرف استیضاح شده ؟؟
هیچ کدام استیضاح نشده حتی به مشکلات بزرگتر و وسیعتر از ایثارگران که کل مردم ایران باشند .بنابراین حاشیه امن برای رئیس جمهور وجود دارد و مشکل ایثارگران با این روال مدیریتی در صدارت هیچ رئیس جمهوری بطور ریشه ای حل نخواهد شد و آش همین و کاسه هم همان خواهد بود و این مشکل ربطی به این دولت و آن دولت ندارد و قشر ایثارگر همیشه فدای سیاستهای باندی و حزبی رئیسان جمهور هستند .
لذا نمایندگان یکبار برای همیشه با ایجاد وزارت ایثارگران و یا بردن این جامعه تحت مدیریت یکی از وزارتخانه های همسان با امور ایثارگران این سیل مشکلات را حل کنندو بودجه و امکانات بنیاد شهید و شرکتهای وابسته به وزارت مربوط واگذار شوند.
پیشنهاد بنده تحت این هست که این قشر تحت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با مدیریت مستقیم نیروی مسلح مربوطه از قبیل ارتش سپاه و نیروی انتظامی میباشد چرا که هریک از آحاد جامعه ایثارگری از طریق نیروهای مسلح به جبهه رفته اند و بدرجه ایثارگری رسیده اند و ضمن اینکه انگیزه رسیدگی به امور ایثارگران در نیروهای مسلح بیشتر هست چون نیروهای مسلح باید انگیزه دفاع از کشور را تقویت کند لذا یکی از راههای تقویت دفاعی کشور رسیدگی صحیح به امور ایثارگران هست .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi