شناسه خبر : 79966
یکشنبه 14 دي 1399 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدزمانی نیا، جوان دهه هفتادی، همراه حاج قاسم

‌‌ناگفته‌هایی از عروج یک جوان دهه هفتادی به همراه فرمانده / شبی که شهید زمانی‌نیا‌ همراه حاج قاسم آسمانی شد + فیلم

گروه استان‌ها ـ شهید وحید زمانی‌نیا یکی از همراهان شهید قاسم سلیمانی و از اهالی ری بود که در بامداد خونین بغداد پس از دو سال همراهی با سردار به فیض شهادت رسید.

 امروز اولین سالروز شهادت شهدای مقاومت شهیدان سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه، سردار ابومهدی المهندس یکی از فرماندهان الحشدالشعبی، سردار حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا و روزی که مرور آن بسیار سخت و جانکاه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، شهید سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا یکی از همراهان شهید قاسم سلیمانی از اهالی ری بود که در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در بامداد خونین بغداد پس از دو سال همراهی با سردار به فیض شهادت رسید.

شهید وحید زمانی نیا جوان دهه هفتادی و 27 ساله همراه سردار که تنها دو ماه از ازدواجش گذشته بود، برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) 4 سال در جبهه‌های نبرد سوریه علیه تکفیری‌های داعش حضور داشت و در حلب سوریه جانباز شیمیایی شد و پس از آن و نزدیک به 2 سال بود که به انتخاب و خواست سردار به واسطه اثبات صداقت و درستی در سفرها همراه حاج قاسم بود و در حمله بالگردهای آمریکایی در بغداد بامداد روز جمعه مصادف با تاریخ 13 دی‌ماه1398 شهید شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم با حضور پرشکوه و کم‌نظیر مردم شهرری تشییع و در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi