شناسه خبر : 80120
شنبه 20 دي 1399 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از این چراها زیاد است

رضا روشندل - پس از سلام و سلامتی رهبر معظم امام خامنه ای را از خداوند منان خواستارم و امیدوارم رهبرعزیزم گوشه ای ازاین درددل بنده را بخوانند..... اینجانب رضا روشندل فرزندعلی اکبر دارای همسر و سه فرزند پسردارم که متاسفانه هنوز نتونستم به خاطر اوضاع بد اقتصادی براشون همسر اختیارکنم .

این حقیر 3سال اسارت 25درصد جانبازی 14سال خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 10ماه جبهه بسیجی دارم نمی‌دانم چرا مسئولین هیچ وقت به حرفی که می زنند عمل نمی‌کنند؟

  ما آزاده های جنگ تحمیلی از موقعی که به میهن اسلامی بازگشتیم که 30سال از اون موقع می‌گذرد چرا هنوز بعد30سال ما باید دنبال این باشیم که چیزی که حقه ماست را بااعتراض تجمع یا کارهای دیگرکه بازهم یک جوری ما را راضی می کنند با وعده وعید. آخه ماکی باید طعم راحتی را احساس کنیم بعداینکه ازاین دنیای فانی رخت بربستیم که خیلی ها از دنیا رفتن؟ یعنی حق ما ایثارگران این است نمیدونم چرا به اینقدر به جامع ایثار ظلم می‌شود؟

چرا مسئولین فقط حرف می زنند و عملی درکار نیست؟ چرا مسئولین ایثارگران و مردم رابه نظام بدبین می‌کنند؟ از این چراها زیاد است. تو را به همون خدایی که می پرسیتین به داد جامع ایثارگر برسین که ما فقط می‌خواهیم به حقه خودمان برسیم. چیز بیشتری نمی‌خواهیم امیدوارم که کسانی که در مسئولیت خود کوتاهی می کنند.

هم در این دنیا هم در آخرت جوابگو باشند که ما شنیدیم که میگن تقاص خانه همین دنیاست و جوری چوبش میخورن که نفهمن از کجا خوردن و آرزو دارم مسولانی که مسئولانه کار می کنند در پناه حق باشند.

والسلام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi