شناسه خبر : 82405
شنبه 11 ارديبهشت 1400 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از غرفه‌ی مجازی ما در نمایشگاه کتاب دیدن کنید

نمایشگاه مجازی کتب دینی و دفاع مقدس از امروز آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه می یابد...

فاش نیوز - انتشارات فتح‌الفتوح که همراه با پایگاه خبری‌ - تحلیلی «فاش‌نیوز» و موسسه‌ی فرهنگی‌هنری فتح‌الفتوح ایمان، در حوزه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارد، در نمایشگاه مجازی قرآن کریم و دفاع مقدس حضور می‌یابد.

بر پایه‌ی این گزارش، انتشارات نوپای ما(نشر فتح‌الفتوح) در این نمایشگاه که امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی و از 11 تا 20 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۸ تا ۲۷ رمضان)، برگزار می‌شود، با دو عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس حضور یافته است.

علاقمندان می‌توانند برای حضور در غرفه‌ی مجازی ما در این نمایشگاه و بازدید و خرید کتاب از آن، به سایت  www.book.icfi.ir  یا www.iqfa.ir مراجعه فرمایند.

لازم به ذکر است کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تخفیف 20 درصدی خواهند بود و خریداران بابت ارسال کتاب هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. سفارش و خرید کتاب به صورت ۲۴ ساعته در ایام نمایشگاه قابل انجام است.

 کتاب‌های منتشر شده با موضوع دفاع مقدس عبارتند از:

   کتاب «جانبازان شهید آسایشگاه امام خمینی(ره)» شامل مطالبی از جانبازان شهید این مرکز توان‌بخشی، به همت موسسه فرهنگی هنری فتح الفتوح چاپ و منتشر شد.  مجموعه جانبازان شهید آسایشگاه امام خمینی(ره) شامل مطالبی از زندگی 43 تن از جانبازانی است که مدتی را در این مرکز پرخاطره بستری بوده‌اند و در کنار دیگر هم‌رزمان هم‌درد خود، به‌سر برده‌اند. 

گفتنی است آسایشگاه امام خمینی که با نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی متبرک و با یاد آن یگانه‌ی دوران ماندنی شده است، به دلیل حضور دردمندانه‌ی نزدیک به چهار دهه فرزندان معنوی حضرت امام خمینی و پیروان و مریدان راستین او، مکانی است مقدس که وجهه‌ی ارزشی و فرهنگی عمیقی به خود گرفته است و جا دارد در زمره‌ی اماکن تاریخی دفاع مقدس و میراث فرهنگی این دوره‌ی باشکوه و بی بدیل ثبت و محافظت گردد. این یادنامه به منظور حفظ و نگهداری نام، یاد و بخشی از آثار و خاطرات جانبازان شهید این مرکز توانبخشی و آسایشگاه ویژه جانبازان نخاعی و ویلچری دفاع مقدس گردآوری، انتشار یافته است.

   کتاب «جانبازان نخاعی شهید»، شامل خلاصه‌ای از زندگینامه‌ی اغلب جانبازان قطع نخاعی و آسیب نخاعی از زمان دفاع مقدس تاکنون است که فتح الفتوح آن را چاپ و منتشر کرده است. این کتاب شامل خلاصه‌ای از زندگینامه و شرح حال 185 نفر از جانبازان قطع نخاعی می‌باشد. این اثر با ارزش که با نیت حفظ نام و یاد گروهی از دردمندترین، مظلوم ترین و در عین حال، صبورترین جانبازان و اکثراً جانبازان دفاع مقدس ترتیب یافته است، چکیده‌ای از شرح حال از زندگی دلدادگانی است که در چشمه‌ی زلال اخلاص و معرفت شنا کردند و دل را به دریای بیکران عشق الهی زدند.

اینستاگرام
...
تهران

هوا ندارد

آب ندارد

برق ندارد

درخت ندارد

تفریح ندارد

مترو جا ندارد

اتوبوس جا ندارد

می خواهند در شرق تهران

یک شهرک جدید بسازند .

والله که شما قاتلید .

باید مجازات شوید .

همه کشور را به تهران دعوت می کنید .

شهرک پرند را

فقط شهرستانی ها خریدند .

یعنی نه تنها برای تهرانی مسکن نشد.

بلکه شهرستانی را به پردیس و پرند

دعوت کردید .

و تهران را شهر دود کردید .

این مدیریت هرج و مرج را

عصر پاره سنگی هم ندید .

شما را با این مدیریت .

جیب محور ؟!

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi