شناسه خبر : 83606
چهارشنبه 02 تير 1400 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۵ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند

انهدام تیم تروریستی ضد‌انقلاب

قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان از شناسایی و انهدام تیم ضد انقلاب در کردستان خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات ۵ نفر از مزدوران ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.

به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان از شناسایی و انهدام تیم ضد انقلاب در کردستان خبر داد و اعلام کرد که در این عملیات ۵ نفر از مزدوران ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.

 

در بیانیه قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان آمده است به استحضار ملت شریف و عزیز کردستان می‌رساند با رصد، رهگیری و اشراف دقیق اطلاعاتی در پی در گیری نیروهای بومی جان بر کف قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان چند روز مانده به انتخابات باگروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی بانه و سروآباد که قصد نفوذ و خرابکاری به‌ویژه در ایام انتخابات را داشتند، سربازان ولایت در دو عملیات ویژه، با توجه به جغرافیای پیچیده منطقه که منجر به انهدام تیم‌های مذکور گردید موفق شدند ۵نفر از مزدوران ضد انقلاب را به هلاکت برسانند.

دراین درگیری سه نفر از اشرار هم زخمی شدند و از آن‌ها مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات، تجهیزات و امکانات فنی کشف و ضبط شد.

قرارگاه شهید شهرامفر به اشرار و ضد انقلاب هشدار می‌دهد که اجازه هیچ‌گونه تعرض و جنایتی علیه مردم بومی منطقه نمی‌دهد و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تحرکی با برخورد قاطع رزمندگان مواجه خواهند شد.

منبع: مشرق نیوز
اینستاگرام
سلام و درود بر جان برکفان مرزدارجمهوری اسلامی که باچشمانی باز تمامی تحرکات عوامل ضدانقلاب وسرویسهای جاسوسی دشمنان اسلام وانقلاب را رصدنموده واجازه هیچ حرکتی را به آنان نمیدهند. برای سلامتی فرزندانمان درنیروی مرزبانی جمهوری اسلامی و همه عوامل انتظامی و امنیتی دعامیکنیم، با صلوات برمحمدوآل محمد(ص).
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi