شناسه خبر : 83634
شنبه 05 تير 1400 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اینجا تهران است، صدای ایثار و از خودگذشتگی!

گروه جهادی شهدا به همراه گروه جهادی "سفره های آسمانی" توانایی های خود را روی هم گذاشته و با راه اندازی این پویش، هفته ای یک بار در روز جمعه کار آبرسانی(آب شرب) به خانواده های محروم ...

فاش نیوز - گروه جهادی شهدا، راهی میدان حمایت از مردم محروم مناطق حاشیه ای تهران شدند تا در هوای گرم تابستان، کام تشنه آنان را با آب آشامیدنی زلال و گوارا، تر کنند.

بر اساس این گزارش، گروه جهادی شهدا، این بار با پویش "نذر آب" راهی میدان حمایت از مردم محروم مناطق حاشیه ای تهران شدند تا با دست بخشنده خیرین، در هوای گرم تابستان، آب آشامیدنی را به مردم محروم برسانند. 

اینجا حوالی تهران است؛ در نزدیکی پایتخت که کوره های آجرپزی، خانواده های بسیاری از اهالی فقر را به اجبار به اینجا کشانده است. کودکان و زنانی که با طعم خوراکی های رنگارنگ بیگانه اند.

دراینجا زن بارداری زندگی می کند که یک سال است لب به گوشت و میوه نزده و این درد بزرگی برای اهالی سفره های کریمانه در کشور است.

محسن اسماعیلی مسوول گروه جهادی شهدا، که خود فرزند جانباز نیز هست، در تشریح پویش نذر آب در مناطق محروم گفت: نذر آب برای اهالی منطقه قاسم آباد (مقابل تعویض پلاک خاوران) با 11 کوره‌خانه آجرپزی به همت خیران انجام شد. متاسفانه در این منطقه آب شیرین و قابل آشامیدن وجود ندارد و  اهالی منطقه که اکثر ساکنین آن را کارگران کوره های آجرپزی و خانواده های شان تشکیل می دهند، توانایی خرید آب آشامیدنی را ندارند. 

مسوول گروه جهادی شهدا در خصوص فعالیت گروه در مناطق محروم افزود: گروه جهادی شهدا به همراه گروه جهادی "سفره های آسمانی" توانایی های خود را روی هم گذاشته و با راه اندازی این پویش، هفته ای یک بار در روز جمعه کار آبرسانی(آب شرب) به خانواده های محروم را انجام می دهد.
این فرزند جانباز در ادامه اظهار داشت: هزینه هر تانکر با ظرفیت 1000 لیتر آب، به مبلغ  دویست هزار تومان است که از سوی خیرین پرداخت می شود و تا یک هفته آب آشامیدنی خانواده ها را کفایت می کند.

مسوول گروه جهادی شهدا یادآور شد: سعی و تلاش گروه جهادی شهدا این است که با توجه به گرمای شدید هوا و به لحاظ آب و هوایی موجود، اهالی منطقه شرایط سخت تری را متحمل می شوند؛ هرچند که کمک ها اندک باشد، باز هم به این خانواده های بی بضاعت کمک رسانی شود.

اسماعیلی با دعوت از مشارکت خیرین در این طرح گفت: اعضای گروه جهادی شهدا که خود از نزدیک شاهد شرایط زندگی سخت و دردناک این عزیزان هستند، دست تک تک خیرین را می فشارند و آمادگی دارند تا با حضور خود این عزیزان، و مشاهده شرایط زندگی مردم منطقه، بتوانند سفره های خالی آنان را با کمی محبت و کمک های خیرانه پر رنگ‌تر سازنند.  

وی در پایان گفت: پویش "نذر" آب خوشبختانه بازتاب رسانه ای خوبی را در پی داشته است و امیدواریم با انعکاس آن از سوی رسانه فاش نیوز که همواره حامی قشر ضعیف و محروم جامعه است، خیرین بیشتری کمک رسان این گروه جهادی باشند.

| صنوبر محمدی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi