شناسه خبر : 84548
شنبه 16 مرداد 1400 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر معاون فرهنگی بنیاد شهید به استان خوزستان

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه 15 مرداد به منظور دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران وارد استان خوزستان شد.
 
سفر معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان خوزستان

 سردار یعقوب سلیمانی در ابتدای این سفر با حضور در گلزار مطهر شهدای اهواز ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با همراهی مسئولان بنیاد خوزستان از مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی طلائیه بازدید کرد و در جریان اجرای طرح توسعه و افزایش امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه قرار گرفت.
وی همچنین در سفر به شهرستان آبادان با حضور در گلزار مطهر شهدا ضمن تجدید میثاق با شهدا با مدیران استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان درباره مسائل فرهنگی گفت‌وگو کرد.
سردار سلیمانی با خانواده شهید مدافع حرم «عارف کاید خورده» و آزاده سرافراز «حاج ملأ صالح قاری» در آبادان دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها از ایثار و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد و برای این عزیزان سلامتی و توفیق از درگاه الهی مسألت کرد.
سردار سلیمانی در این سفر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران اهواز و آبادان دیدار خواهد کرد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مدیرکل صدا و سیمای استان در برنامه‌های این سفر قرار دارد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi