شناسه خبر : 84625
دوشنبه 18 مرداد 1400 , 16:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۶۰۰ تومن برای یک فرزندجانباز معلول!

مراد 55 درصد - بفرمائید در این مدت آقای اوحدی چه کاری برای ایثارگران انجام داد که از این به بعد میخواهد بدهد؟

ایثارگران عزیز آیا واقعاً در این روزگار به این افتضاحی باید بنیاد به یک فرزند جانباز معلول 23 ساله ماهانه 672000 تومان بدهد.

خداوکیلی با این مقدار پول کدامین مشکل این فرزندان ایثارگران را میشه حل کرد.

به بنیاد شهرکرد هم مراجعه می کنیم می‌گویند تصمیم مسئولان بنیاد میباشد.

کاش ما را تیر باران می کردند تا راحت شویم.

 

اینستاگرام
توراخدا اگر صدای من بهتون میرسه کم دزدی بکنید ما گرفتاریم بااین حقوق یه هفته میشه مرد
با سلام ، بله واقعا نمیدونم چرا مسئولین برای فرزندان معلول ،جسمی حرکتی ،محجور ، کم توان ذهنی که هر کدام ممکن هست نوع معلولیت و شدت آن که شامل خفیف ،متوسط ، شدید ، و خیلی شدید می باشد بنیاد و کمیسیون پزشکی همه را در یک طیف قرار داده و هیمن مبلغ 672 هزار تومان را برای همه در نظر گرفته و اقعا نمی دونم چرا ! سنگ بنای غلط از زمانی آغاز شد که بیمه دی جایگزین بیمه ایران شد که هم خدمات بیمه تکمیلی خراب شد و نارضایتی همه قشر ایثارگر را به همراه دارد هم حق پرستاری فرزندان جانبازان که دارای معلویت هستند پایمال شد و گفتند طبق ماده 22 قانون جامع پرداخت میشود که آن هم ناقص اجرایی شد و اجحاف در حق فرزند معلول و محجور جانباز بنده هم چند بار اعتراض کردم چه کتبی چه شفاهی ولی متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi