شناسه خبر : 85012
سه شنبه 09 شهريور 1400 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادی ار ۴۱۸ شهید پدافندهوایی ارتش

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی روز پدافند هوایی را گرامی داشت.

 

گرامیداشت بیش از ۴۱۸ شهید پدافند هوایی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی با گرامیداشت روز پدافند هوایی نوشت:

«رزمنگان دلیر پدافند هوایی، همان چشمان بیدار آسمان کشور، همواره در خط مقدم دفاع از کیان اسلامی گمنام و بی‌نشان حماسه آفریده و در تاریخ پرافتخار ایران و ایرانی تا ابد ماندگارند. حماسه‌هایی از جنس عاشورا و ماندگار همچون کربلا، امتدادی از خون پاک شهیدان حسینی (ع) که برای همگان کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را به تصویر کشیدند. تقدیم بیش از ۴۱۸ شهید، ۴۶۰ جانباز و ۴۵ آزاده خود گویای این مدعاست که کارکنان پدافندهوایی برای اعتلای پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران رشد و بالندگی از هیچ ایثاری فروگذار نکرده‌اند.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان پدافندهوایی کشور از خداوند متعال برای تمامی همسنگران و همرزمان برقراری امنیت هوایی سلامتی و سربلندی خواستار است.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi