شناسه خبر : 85021
چهارشنبه 10 شهريور 1400 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارشکنی غذا و داروی هرمزگان در کار گروه های جهادی

در نتیجه نفوذ مافیایی وارد کنندگان داروهای آمریکایی اسراییلی به غذا و داروی هرمزگان آنقدر جلو رفت که کارمند بزرگترین بیمارستان دولتی این استان با محموله جاسازی شده رمدسیور در خانه اش دستگیر شد...

فاش نیوز -  در حالی که استان هرمزگان در ابتدای همه گیری کرونا کاملا در وضعیت سفید قرار داشت و حتی برخی جزایر این استان اصلا بیمار کرونایی نداشتند، عملکرد نامناسب مسئولین غذا و داروی این استان و کارشکنی آنها در توزیع امکانات رایگان گروه های جهادی باعث شد تا این مجموعه ها مجبور شوند در روز سفر رییس جمهور محترم اقدام به ارسال کمک های مردمی رایگان از بندرعباس به اهواز نمایند. معاونت غذا و داروی هرمزگان حتی پس از کارشکنی در توزیع رایگان این امکانات، اجازه رساندن آنها به مردم دیگر استان ها را نیز نداد.

این در حالی است که اخیرا پس از فوت رییس حوزه علمیه خواهران این استان در پی کوتاهی مسئولین در درمان وی، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به جای گوش کردن انتقادات طلاب، در حال پیگیری قضایی و پیگرد طلبه ای است که بالای سر جنازه حجت الاسلام جهانگیری، از کوتاهی این مسئولان گریه کنان انتقاد کرده بود.

نفوذ مافیای دارو که برابر اطلاعات موجود در سامانه ثبت شرکت ها همه از مدیران غذا و داروی وزارت بهداشت های قبلی بوده اند، آنقدر در هرمزگان چشمگیر است که اجازه حضور هرگونه فعالیت جهادی رایگان که بر مبنای تولید ایرانی باشد را می گیرند.
معاونت غذا و داروی هرمزگان در نتیجه سرقت کابل های تلفن! امروز به هیچ امکان ارتباطی وصل نیست و این جزیره کاملا خودمختار دیگر رسما تابع سازمان غذا و دارو نیست.

پرسنل متعدد این مجموعه با مسخره کردن و زیر سوال بردن داروهای ایرانی مجوزدار کرونا، و با تخلف از دستورات سازمان غذا و دارو ،کار کمک رسانی به مردم را دچار اشکال جدی کرده اند و مردم هرمزگان در شرایطی کرونا را تحمل می کنند که حتی توزیع ماسک رایگان از نظر غذا و دارو جرم تلقی می شود.

از تخصصی‌ترین این کارها پرونده سازی شبه علمی! برای اثبات عدم کارآیی داروهای ایرانی کرونا در این استان و عدم پیروی از سازمان غذا و دارو است، طوری که در مواردی خودسرانه جلوی داروی مجوز دار گرفته می شود و به مردم به دروغ و به ظاهر علمی اعلام می کنند که فقط نسخه خارجی ها درمان می کند.
160 گروه جهادی با همکاری سپاه هرمزگان تاکنون 5 میلیون ماسک رایگان در بین مردم توزیع کرده اند؛ ولی اصل رسیدن داروی موثر ایرانی رایگان به مردم در نتیجه نفوذ مافیایی وارد کنندگان داروهای آمریکایی اسراییلی به غذا و داروی هرمزگان آنقدر جلو رفت که کارمند بزرگترین بیمارستان دولتی این استان با محموله جاسازی شده رمدسیور در خانه اش دستگیر شد.

وقتی در گفتگو با جاودان، معاون غذا و داروی هرمزگان، تخلفات وی در توزیع غیر اصولی و بی رویه متأدون با ارائه اسناد و مدارک اعلام می شود و گفته می شود که چطور به وقت توزیع امکانات دارویی رایگان کرونایی ها توسط گروه های جهادی ممانعت می کنید وی تلفن را قطع و تهدید به شکایت می کند.

بیوتروریسم و جنگ نسل کشی با کرونا، امروز منجر به تشکیل یک جبهه مقدس دفاع مردمی شده است که متاسفانه نفوذ باند مافیایی داروهای خارجی در کشور و درآمد حدود 5000 میلیارد تومانی آن تا کنون، باعث شده تا مردم در تنگناهای جدی قرار گیرند.
هرمزگان در صف اول خط مرزی مقابله با کرونا و منشا ورود گونه هندی کرونا از طریق دریا بود که علیرغم دارا بودن بزرگترین گذرگاه دریایی کالا در کشور و بزرگترین امکانات خدادادی و ثروت های عظیم، هرگز از این داشته ها برای حفظ جان مردمش اقدام جدی نکرد. محجوب بودن مردم خونگرم این استان باعث شده تا نه تنها به مشکلات آنها درست رسیدگی نشود بلکه درصد بالایی از مدیران استانی آنها غیر بومی انتخاب شوند که این باعث عدم مدیریت مردم محور و بر مبنای سرزمین و فرهنگ می شود.

این استان دارای اولین خانواده شهید با بیشترین تعداد شهید در کل کشور می باشد. شهیده فاطمه نیک به همراه خانواده اش در جزیره هرمز به عنوان ام‌الشهدای ایران و شهید رئیسی اولین شهید رویایی مستقیم با آمریکا در خلیج فارس از شهدای این استان هستند. شاید بزرگترین تکریم این شهیدان امروز رسیدگی به مردم هرمزگان در موضوع کرونا باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi