شناسه خبر : 85677
شنبه 10 مهر 1400 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس بنیاد شهیدو وزیر صمت با جانبازان

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر روز پنج‌شنبه ۸ مهرماه ضمن بازدید از بیمارستان نیایش با جانبازان بستری در این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت با جانبازان بیمارستان نیایش

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از دیدار چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش در جمع صمیمی آنان گفت: امروز با حضور وزیر محترم صمت خدمت شما رسیده‌ایم تا از نزدیک در جریان جزئیات و کیفیت خدمت رسانی به شما عزیزان قرار بگیریم. دیدار با جانبازان عزیز همواره باعث کسب روحیه و انرژی مضاعف مسئولان برای خدمت به مردم می‌شود.
معاون رئیس جمهور افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران درصدد برنامه‌ریزی برای بازدید اعضای هیئت دولت از بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌ها و دیدار با ایثارگران است تا مدیران دستگاه‌های مختلف کشور در جریان مسائل جامعه ایثارگری قرار گیرند.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: مسائل ایثارگران به بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها مربوط می‌شود و امیدواریم با کمک و همکاری اعضای دولت بتوانیم خدمات شایسته و درخور شأن و منزلت ایثارگران معزز ارائه کنیم.
سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این بازدید گفت: دیدار با جانبازان عزیز برای قدردانی، تقدیر و ادای دین به آنان است و آمده‌ایم‌ تا از جانبازان معزز مدد و یاری بگیریم‌ و بتوانیم‌ راه آنان را ادامه دهیم. از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم و در حوزه‌های مرتبط بتوانیم خدمت و ادای دین کنیم.
وزیر صمت ادامه داد: با تأکید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شده است به صورت ویژه برای تأمین اقلام و تجهیزات توانبخشی جانبازان برنامه‌ریزی ‌کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت  در این بازدید به صورت چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش دیدار و گفت‌وگو کردند و از نزدیک در جریان مشکلات و روند درمانی این عزیزان قرار گرفتند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi