شناسه خبر : 86570
سه شنبه 18 آبان 1400 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت‌های علمی بنیاد شهید از فرزندان شاهد

سردار سلیمانی گفت: حماسه و ایثارگری شهدا، ایثارگران و جانبازان مایه غرور ایران است و کسب افتخارات علمی توسط فرزندان آنها تداوم همان اقتدار و عزت خواهد بود که با حضور رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش‌ها در مباحث علمی و فرهنگی جهش خواهند یافت.

 

حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکیدکننده موضوع علم برای بنیاد شهید استششمین مراسم تجلیل از فرزندان شهدا با رتبه‌های زیر ۱۰۰ آزمون سراسری ۱۴۰۰ (بدون احتساب سهمیه) صبح امروز (سه‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان این بنیاد برگزار شد.

سردار سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «علم به همراه دین و اخلاق است که برای بشریت مفید خواهد بود. علم هرچه پیشرفت کند، اما از دین و اخلاق فاصله بگیرد، برای پیشرفت مفید نخواهد بود.» اظهار داشت: حمایت ایشان از علم، تأکیدکننده اهمیت هماهنگی علم با دین و اخلاق برای خادمان بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت خدمت به جامعه ایثارگری است که در این راستا وجود ۹ هزار نخبه شاهد و ایثارگر مبین توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران به ساحت علم است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حماسه و ایثارگری شهدا، ایثارگران و جانبازان مایه غرور ایران است و کسب افتخارات علمی توسط فرزندان آنها تداوم همان اقتدار و عزت خواهد بود که با حضور رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش‌ها در مباحث علمی و فرهنگی جهش خواهند یافت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi