شناسه خبر : 87773
سه شنبه 14 دي 1400 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای کتاب به نیابت از حاج قاسم در ۱۰ روستای محروم

اهدای کتاب به نیابت از حاج قاسم در 10 روستای محروم

فرهنگسرای سرو در دومین سالگرد سردار سلیمانی ویژه برنامه‌های جهادی خود را در ۱۰ روستای محروم اطراف شهر تهران برگزار می‌کند.

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی فرهنگسرای سرو برنامه‌های جهادی متنوعی را در روستاهای اطراف شهر تهران تدارک دیده است. در زیر گزارشی از این برنامه‌ها را می‌خوانید:

ایستگاه نقاشی «سردار استقامت» برپا می‌شود

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت این ایام، ایستگاه و مسابقه نقاشی «سردار استقامت» با هدف الگوسازی از شخصیت این قهرمان ملی برگزار می‌شود.
این مسابقه نقاشی با محوریت سردار دل‌ها، پرچم مقاومت و صلح منطقه‌ای در بین کودکان و نوجوانان گروه سنی 6 تا 15 سال و در 10 روستا اطراف شهر تهران برگزار می‌شود. محورهای این مسابقه شامل: ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تاثیر شهادت ایشان در جهان، جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ... است.

پویش اهدای کتاب به نیابت از شهید سلیمانی

پویش جمع‌آوری و توزیع کتاب در مناطق محروم برنامه دیگر فرهنگسرای سرو به مناسبت شهادت سردار سلیمانی است.
در این ویژه برنامه که با عنوان «نذر بصیرت و دانایی» برگزار می‌شود، به نیابت از آن شهید والامقام کتاب‌هایی جمع‌آوری شده و در روستاهای محروم حاشیه شهر تهران توزیع می‌شود.

«نذر همدلی» در 10 روستا اطراف تهران برگزار می‌شود

برنامه دیگر فرهنگسرای سرو که با همکاری هیئت محبین الزهرا (س) در 10 روستای اطراف تهران برگزار می‌شود، پخت و توزیع نان به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان پویش «نذر همدلی» است.

معرفی یک قهرمان ملی به کودکان و نوجوانان

فرهنگسرای سرو با برگزاری ویژه برنامه «من قاسم سلیمانی هستم» تلاش کرده تا ابعاد مختلف از زندگی قهرمان ملی حاج قاسم سلیمانی را برای جوانان و نوجوانان معرفی کند.

یکی از ویژگی‎های شخصیتی کودکان و نوجوانان، روحیه قهرمان‌جویی و الگویابی است که همزمان با رشد و شکل‌گیری هویت آن‌ها به وجود می‌آید. فرد در این دوران به دنبال الگویی است که آن را دوست داشته باشد و می‌کوشد هویت و شخصیت خود را با هویت آن الگو هماهنگ کند.

در راستای شناساندن ابعاد شخصیتی این شهید والا مقام به عنوان یک قهرمان ملی 10 جلسه تبیینی برای کودکان و نوجوانان در 10 روستای مجاور شهر تهران از سوی فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

احداث کتابخانه سیار به نیابت از سردار دل‌ها

احداث کتابخانه‌های سیار به نیابت از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برنامه دیگری است که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. یکی از مهمترین و اثربخش‌ترین راهکارها برای ارائه خدمات فرهنگی استفاده از ابزارهایی نظیر کتاب و ایجاد کتابخانه سیار است که در قالب طرح «سردار مهربان، یار مهربان» از سوی فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف احیای سنت حسنه نذر و اهدای کتاب با کمک خیرین و شهروندان نیکوکار در 10 روستای محروم حاشیه شهر تهران و در 10 کتابخانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز برنامه های فرهنگی هنری با شماره 88881879 تماس بگیرند.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi