شناسه خبر : 88915
چهارشنبه 11 اسفند 1400 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استوری «لیلا اوتادی» در تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس

استوری «لیلا اوتادی» در تجلیل از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس+ عکس

لیلا اوتادی از بازیگران سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود ضمن انعکاس تصویری از رزمندگان دفاع مقدس، در مطلبی به مقام شامخ شهدا اشاره کرد.

اگرچه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس دلاورمردان ایران اسلامی سال‌ها پیش به اتمام رسیده است اما حرف‌های ناگفته بسیاری در این زمینه وجود دارد که باید به گوش مردم ایران و جهان و به‌ویژه نسل‌های جدیدی که تنها عنوان و نامی از آن دوران می‌شنوند، برسد.

لیلا اوتادی از بازیگران سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود ضمن انعکاس تصویری از رزمندگان دفاع مقدس، در مطلبی در مقام شامخ شهدای دفاع مقدس می‌نویسد: «با دیدن سقوط یک به یک همسایگان و متحدین و غیره...، و حالا اوکراین، دستبوس رشادت چهل سال پیش تک به تکتون هستم و هستیم...، گرچه زمانه با شما بد کرد، قدرتان دانسته نشد و دنیا خیلی به شما بدهکار است».

دفاع مقدس , شهدای دفاع مقدس ,

ب
منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
ای کاش همه هنرمندان کشورمان مثل شما فکرکنند وهنر دفاع وجان فشانی جوانان این مملکت که هشت سال مردانه و جانانه درمقابل کل دنیا نه بلکه کشور عران ایستادند به نسل جوان منتقل کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi