شناسه خبر : 89187
سه شنبه 24 اسفند 1400 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معارفه مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه 23 اسفند با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد و مسئولان استانی برگزار شد.
 
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری برگزار شد/فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان نهادینه شود

 محمد علی فقیه در این مراسم گفت: خدمت کردن به جامعه ایثارگری یک وظیفه است و فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمک کردن در مسیر خدمت‌گذاری به ایثارگران بی اجر و مزد نیست و اجر و مزدش نزد شهدا محفوظ است و باید به ایثارگران به گونه‌ای خدمت‌رسانی شود که این قشر به راحتی و بی‌منت و با تکریم خدمت را دریافت کنند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در این آیین با اشاره به نامگذاری روز ۲۲ اسفندماه در شورای فرهنگ عمومی کشور به نام «روز بزرگداشت شهدا»، افزود: تکریم، تعظیم و سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری تا ابد مدیون شهدا هستیم و ایثارگری آنها تا ابد ماندگار است.
وی ادامه داد: تکریم و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باید در راستای سپاسگزاری از این قشر باشد و باید این دیدارها خالصانه و همراه با تکریم و عزت آنها باشد. هر چه داریم از برکت خون شهدا است که جانشان را که بالاترین و ارزشمندترین دارایی آنها بود در طبق اخلاص گذاشتند تا نظام اسلام پایدار بماند. جانبازان و ایثارگران شهدای زنده هستند و باید به آنها به چشم شهدای مستمر نگاه کنیم.
فقیه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری بر جوان‌محور بودن فعالیت‌ها در این بیانیه تأکید داشته‌اند و باید فرهنگ ایثار و شهادت نیز بین این قشر نهادینه شود.‌
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد ضمن تبریک تولد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان افزود: امروز با روز جوان مصادف شده و باید بدانیم در حوزه فرهنگی تمرکز خود را بیشتر روی نسل جوان قرار دهیم و برای این نسل کارکنیم، باید زبان خود را به زبان جوان امروز تبدیل کنیم تا ما و ارزش‌های ما را درک کند.
وی با اشاره به سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص نو کردن روش‌های مدیریتی و استفاده از تجربیات مدیران قبلی تأکید کرد: باید با استفاده از این روش مدیریتی رابطه اقناعی با جامعه ایثارگری برقرار کنیم. مدیریت باید نو به نو شود و این تغییرات باید به‌گونه‌ای باشد که تحول و نوآوری را در کار بیشتر کند. مدیران باید تحول و نوآوری را سرلوحه کار خود داشته باشند تا خدمات ارائه‌شده متناسب با نیاز جامعه ایثارگری باشد.
وی خاطرنشان کرد: در هشت سال اخیر تحریم‌های بی‌سابقه به کشور تحمیل شد که هیچ جای دنیا به هیچ کشوری این تحریم‌ها اعمال نشده و همه مردم در داخل کشور باید مانند دوران هشت سال دفاع مقدس کنار هم قرار بگیرند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در برابر این تحریم‌ها پیروز شویم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: کار، فعالیت و خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران و نگاه به خانواده شهدا و ایثارگران، کار و فعالیت سازمانی و اداری نیست و یک توفیق الهی است که خدا نصیب خدمتگزاران به شهدا و ایثارگران کرده است.
محسن حسین‌میرزایی افزود: خدمت به خانواده شهدا یک موهبت و توفیق الهی است و خانواده شهدا و ایثارگران همیشه باید تکریم شوند و تکریم خانواده شهدا یک وظیفه ذاتی برای همه مسئولان و آحاد جامعه است و همه به عنوان وظیفه اصلی در راستای خدمت‌گزاری و تکریم به این قشر نقش مهم دارند.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا سرمایه‌های بزرگ ایران هستند، افزود: دیدار و زیارت خانواده شهدا و ایثارگران برنامه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است تا با دیدار از این خانواده از آنها درس بگیریم و تکریم این خانواده توسعه و ترویج داده شود.
در این مراسم اسماعیل عسگری چالشتری به‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات فریبرز نجفی دستنائی تشکر شد.
گفتنی است، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان چهار محال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای شهرکرد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi