شناسه خبر : 89233
چهارشنبه 25 اسفند 1400 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد نماینده مرند از فضای مسموم علیه خدمت‌رسانی به ایثارگران

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر امام نفرمود که مراقب باشید انقلاب دست نااهلان و نا محرمان نیافتد. انقلاب نیاز به محرم دارد. آیا محرم‌تر از جامه ایثارگری هست؟ آیا رنج‌دیده‌تر از ما هم هست.

 

این‌گونه نباشد که وقتی فرزند شهید دیدند بگویند بردند و خوردنداولین رقابت علمی نخبگان ایثارگر و شاهد با عنوان نخستین جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و یادواره دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی شهید محسن فخری‌زاده صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور صدیقه قاسمی و حامد فخری‌زاده همسر و فرزند شهید فخری‌زاده، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران، معصومه پاشایی بهرام نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان بنیاد شهید و نخبگان در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

این گونه نباشد تا وقتی یک فرزند شهید را دیدند بگویند بردند و خوردند

در این جشنواره معصومه پاشایی بهرام نماینده مجلس شورای اسلامی و فرزند شهید با تأکید بر اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر باید سفیران ایثار و شهادت باشند، بیان داشت: این فرهنگ را باید در میان مردم و جامعه برد. این گونه نباشد تا وقتی یک فرزند شهید، جانباز یا آزاده را دیدند، بگویند بردند و خوردند و نظام در دست آن‌هاست! درحالی که در دنیای واقعی امروزی این گونه نیست.

آیا محرم‌تر از جامه ایثارگری هست؟

وی افزود: ما آماده‌ایم که هم خدمت کنیم و هم مطالبه‌گر باشیم. کمک کنیم تا نخبگان شاهد بالا بیایند، در عرصه مدیریتی حضور داشته باشند، مگر امام نفرمود که مراقب باشید انقلاب دست نااهلان و نا محرمان نیفتد. انقلاب نیاز به محرم دارد. آیا محرم‌تر از جامه ایثارگری هست؟ آیا رنج‌دیده‌تر از ما هم هست؟

کاملاً نسبت به واژه «پدر» بی‌سوادم

پاشایی بهرام با بیان اینکه خاطره‌ای از پدر شهیدش ندارد، حتی یک عکس هم در کنار او ندارد، ابراز داشت: من نمی‌دانم پدر یعنی چه! کاملاً نسبت به این واژه بیسوادم. اما نسبت به درد‌های جامعه بیسواد نیستم. آیا تفاوت نخبگان ایثارگر را با نخبگان دیگر نمی‌بینید؟ در ۴۰ سال دوم زندگیمان نیاز داریم به شکل دیگری بزرگ شویم، دیگر آن کودکی نیستیم که دست نوازش شما برایمان کافی باشد!

فرزندان شهدای مدافع حرم حق دارند بهتر از ما بزرگ شوند

وی ادامه داد: من ۴۰ سال است که پدرم را از دست داده‌ام، فرزندان شهدای مدافع حرم را به شیوه‌ای که ما را بزرگ کردید، بزرگ نکنید. آن‌ها حق دارند بهتر از ما بزرگ شوند. جامعه ایثارگری را در فضای بسته نگذارید که کسی حق ورود به آن را نداشته باشد. بلکه نخبگان و بهترین‌های جامعه ایثارگری را به مردم معرفی کنید. از بنیاد شهید درخواست دارم که از ظرفیت نخبگان استفاده کند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام ، تسهیلات و امتیازات ناچیزی که شامل ایثارگران شده را با زندگی اشرافی آقا زاده ها در خارج مقایسه کنید سپس سوال کنید چرا در باره زندگی اشرافی آقازاده ها خارج از کشور کسی چیزی نمیگوید و حتی میلیونها دلاری که برای هزینه زندگی آنها صرف میشود هیچگونه معترضی ندارد اما سهمیه ناچیز ایثارگران که در تمام ارتشهای جهان وجود دارد در بوق و کرنا میکنند.
واضح است آبشخوار افرادی که به ایثارگران حمله میکنند از چه محلی تغذیه میشود چون بجز ضد انقلاب هیچ گروهی نسبت به ایثارگران ایجاد بد بینی نمیکند لذا از مراجع قانونی انتظار داریم در مقابل حمله ضد انقلاب به ایثارگران سکوت نکنند زیرا بدیهی است چنانجه سکوت شود دشمن جلوتر میآید. بنابراین همانگونه که سپاه در مقابل حمله دشمنان بزرگ نظام ایستاد و مقابله کرد در داخل نیز از ایثارگران در مقابل دشمنان داخلی محافظت شود. برای یاد آوری از شب عملیات که مجروح شدیم تا این تاریخ هیچگونه تسهیلات مالی از طرف بنیاد نداشتیم و میدانیم اکثریت ایثارگران نیز همین وضعیت را دارند لیکن مرتب مورد حمله دشمن داخلی هستیم.
خانم دکتر از اینکه بعنوان یک فرزند شهیدی که پدربزرگوارت راه هم ندیدی وشهادت آن عزیز را بیاد نداری بسیار متاسفم وشیر مادر حلالت که زینب وار صبور بوده وشما را اینجور بازحمت ومرارت بعنوان یک نخبه پرورش داده وبه این جایگاه بلند مرتبه رسانده . واما خانم دکتر همه ماها بعنوان رزمنده وبسیجی از خاک و وطنمان دفاع کردیم وهدف ونیت جز آن چیزی نبو د الان عدالتی در راستای خدمت به بسیج ورزمندگان توسط دولت ومجلس صورت نمی گیرد ! مگر دوران جنگ مسابقه درصد گرفتن جانبازی ویا آزاده گی یا شهید شدن بود که امروز در این مملکت درست کرده اند؟ نگاهی به قوانین کشورهای خارجی به کهنه سربازا ن بازمنده از جنگ بی اندازید ببنید چقدر ارزش برای انها قائلند !
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi