شناسه خبر : 89484
شنبه 20 فروردين 1401 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وحشت در اسرائیل؛ ۱۴ کشته در ۴ عملیات طی ۱۸ روز

در پی ادامه تجاوزات صهیونیستی، عملیات‌های مقاومتی فلسطینی‌ها در عمق فلسطین اشغالی افزایش یافته است.

وحشت در اسرائیل؛ 14 کشته در 4 عملیات طی 18 روز

طی ۱۸ روز گذشته ۱۴ صهیونیست در پی ۴ عملیات در عمق فلسطین اشغالی کشته شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، در سایه افزایش عملیات‌های مقاومتی و سردرگمی سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی، رعب و وحشت، فلسطین اشغالی را در بر گرفته است.

در پی همین موضوع، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در گذشته از سوار شدن اتوبوس می‌ترسیدیم و اکنون از راه رفتن در خیابان‌ها هراس داریم.

عملیات تل‌آویو (۱۴۰۰.۱.۱۹)

در پی عملیات دیشب (جمعه شب) یک جوان فلسطینی به نام «فتحی رعد حازم» در یک رستوران در تل‌آویو سه صهیونیست کشته شدند . (جزئیات بیشتر)

عملیات «بئر السبع» (۱۴۰۰.۱.۲)

در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)

عملیات «الخضیره» (۱۴۰۰.۱.۷)

در جریان تیراندازی و زیرگیری در منطقه الخضیره در جنوب حیفا که توسط دو جوان فلسطینی صورت گرفت، دو نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیدند. (جزئیات بیشتر)

عملیات «بنی براک» (۱۴۰۰.۱.۹)

همچنین عملیات «بنی براک» منطقه‌ای در تل‌آویو منجر به کشته شدن  پنج صهیونیست شد.در این عملیات، راکب موتور سیکلت با سلاح کلاشینکوف به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست شلیک کرد که بر اثر آن دستکم پنج شهرک‌نشین زخمی شدند که هر پنج نفر آنها بر اثر شدت جراحات کشته شدند. (جزئیات بیشتر)

همزمان با تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی در فلسطین اشغالی، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نیز درباره لغو تسهیلات اعطایی به فلسطینیان و محاصره کامل کرانه باختری در ماه مبارک رمضان هشدار دادند.

گروه‌‌های فلسطینی، عملیات‌های مذکور را، پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید جرائم اشغالگران علیه ملت و سرزمین فلسطین، بیت‌المقدس و مسجد الاقصی دانسته‌اند.

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi