شناسه خبر : 89554
دوشنبه 22 فروردين 1401 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرصت نهایی ثبت نام جاماندگان سهام عدالت

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از فراهم شدن بستر مناسب برای ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت در تیرماه سالجاری خبر داد.

فاش نیوز- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از فراهم شدن بستر مناسب برای ثبت نام جاماندگان سهام عدالت در تیرماه سال جاری خبر داد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «محمدرضا پور ابراهیمی» نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مجلس اظهار داشت: در خصوص سهام عدالت مقرر شد ایثارگران و کلیه افرادی که مشمول دریافت سهام عدالت می باشند، بر اساس قانون بودجه 1401 امکان ثبت نام در سامانه و دریافت آن را در سال جاری خواهند داشت.

 عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در بهارستان، در خصوص زمان قطعی اعلام ثبت نام ایثارگران و جاماندگان دیگر سهام عدالت تاکید کرد: در حال حاضر قانون بودجه 1401 به تازگی به دولت ابلاغ شده و طبیعتا از اردیبهشت ماه فرآیند اجرایی آن طی خواهد شد و به عبارتی از تیرماه این موضوع می تواند به شکلی عملیاتی و اجرایی شود. من فکر می کنم کسانی که در سال های گذشته حذفشان غیر منطقی بوده، امکان ثبت نامشان در سامانه وجود دارد.

 رییس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در خصوص جایگاه جامعه هدف (ایثارگران) در بودجه سال جاری تاکید کرد: در بودجه امسال، اعتبارات خوبی برای جامعه ایثارگری لحاظ شده و مبلغ کمک معیشتی رزمندگان معسر افزایش پیدا کرده است. همچنین در مورد تبدیل وضعیت و استخدام فرزندان ایثارگران تسهیلات خوبی پیش بینی شده است و در کل از کلیات بودجه ایثارگری راضی هستم.

  نماینده مردم کرمان  و راور در دوره نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مهم تر از همه در بحث پرداخت های مطالبات ایثارگران، در بخش هزینه های درمان بخش قابل توجهی از اعتبارات و منابع لحاظ شده که نسبت به سال گذشته قابل توجه است و انشاءالله بتوانیم گشایش هایی در حل مشکلات آنها داشته باشیم.

  رییس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم یادآور شد: برآورد دولت و مجلس این است که حدود 18 تا 20 میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند و رییس مجلس و کمیسیون اقتصادی به جد پیگیر هستند. دولت کلیات آن را پذیرفته و بر این اساس، جاماندگان سهام عدالت در سال 1401 قادر به ثبت نام و دریافت سهام عدالت خواهند بود.

  این در حالی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی 14 اسفند ماه سال 1400 در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401، با متن الحاقی به بند الف تبصره 2 و همچنین بند الحاقی یک این تبصره موافقت کردند.

  بر اساس متن الحاقی به بند الف؛ دولت موظف است از محل باقیمانده سهام متعلق به دولت یا شرکت های دولتی در بنگاه های قابل واگذاری در هر بازار موضوع گروه های (1) و (2) ماده (2) قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوب 25 خرداد ماه 1387 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن، نسبت به واگذاری سهام عدالت به ایثارگران، مددجویان جامانده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مددجویان سازمان بهزیستی کشور و تمامی افرادی که از سهام عدالت برخوردار نشده اند، اقدام کند.

*معرفی

اینستاگرام
چرا هرجا که اسمی ازکمیته امداد وبهزیستی هست،،، کلمه مقدس ایثارگران را در ادامه صحبت هاتون می‌بینیم و می‌شنویم!
همه وهمه طراحان، کور خوندن...
نام ایثارگران جایگاه ویژه ای دارد.
اگرهم قرار به ادغام باشه...
رزمندگان زیرمجموعه نیروهای مسلح بوده اند.
نه کمیته امداد و بهزیستی!!!
آقایون، ارزش خودتون رو نگهدارید.
واردبازی های خطرناک نه شه ویدددد...
برای سلامتی تون ارزش قائل بشید.
سلام
به نظرم یه کمی تند میرید مراقب باشید از ریل خرج نشید...
ایکاش دروغ هزینه داشت تا انوقت همه لال بشید
آقای پور ابراهیمی میشه بفرمائید شهدای مجرد چرا نباید برادر یا خواهرشون که نیروی شرکتی هستن استخدام بشن؟شهدای مجرد واقعا مظلوم هستند لطفا خواهر و برادرشون را در قوانیین فراموش نکنید
سلام علیکم
آقا سید بزرگوار، ایشان تند نرفته.
شما کوتاه می‌آیید!
ایثارگران بزرگوار حرمت دارن.
چه دلیلی بر ادغام کمیته امداد، بهزیستی وبنیادشهیدوامور(ایثارگران) هست؟!
اگه کوتاه بیایم چندوقت دیگه با امورخیریه هابایدادغام بشیم.
هرچی کوتاه اومدیم حقمون روخوردن!
اما اجازه نمیدیم به عزت وکرامتمان توهین بشه.
شماهم بیاندیشیدبعدبنویسید.
متشکرم
رزمندگان معسرجاماندگان سهام عدالت کجامراجعه کنندرزمنده ۱۵سال داشتندازمیهن اسلامی دفاع کردفاقدشغل بیمه جامانده ازسهام عدالت نماینده کرمان رزمنده برای درمان بایدفاقدبیمه باشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi