شناسه خبر : 90273
دوشنبه 02 خرداد 1401 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنگوی کمیسیون تلقیق:

حذف یارانه نقدی ایثارگران مجددا بررسی می شود

ایثارگرانی که مدارک آنها مستدل باشد یارانه‌شان پس از بررسی به آنها پرداخت خواهد شد...

فاش نیوز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ثبت درخواست ایثارگران درباره یارانه حذف شده تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، رحیم زارع، نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیگیری ایثارگران در مورد حذف یارانه اظهار داشت: ایثارگرانی که یارانه آنها از سوی سازمان هدفمندی قطع شده، می توانند در فرصت باقی‌مانده در هفته جاری مجددا درخواست خود را به سامانه ارائه دهند تا در صورت واجد شرایط بودن یارانه آنها مجددا وصل شود.

سخنگوی کمیسیون تلقیق بودجه سال 1401با بیان اینکه ایثارگرانی که مدارک آنها مستدل باشد یارانه‌شان پس از بررسی به آنها پرداخت خواهد شد. خاطرنشان کرد: اصلاح و حذف یارانه‌ها از مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی است و باید اجرا شود و در قانون موضوع اعتراض به حذف یارانه‌ها پیش‌بینی شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایثارگران عزیز می توانند با مراجعه به سامانه اعتراض خود را ثبت و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند تا بررسی و در صورت محق بودن یارانه نقدی به آنها پرداخت شود.

این در حالی است که در روزهای اخیر بسیاری از اقشار مختلف مردم از جمله ایثارگران نسبت به حذف یارانه نقدی خود اعتراض و نارضایتی خود را به گوش نمایندگان ملت در بهارستان رساندند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در این خصوص در نشست علنی روز یکشنبه اول خرداد در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با جداسازی درآمدهای فرزندان از خانوار به مسئولان دولتی تذکر می دهم که درآمد فرزندان را در سرجمع خانواده حساب نکنند. و از طرفی تقاضامندم در این خصوص اطلاع رسانی شود تا درآمد فرزندان جدا شود.

همچنین محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در تذکری خطاب به رئیس جمهور خواستار به‌روزرسانی سامانه وزارت رفاه جهت بارگذاری مدارک و مستندات معترضان به طرح هدفمندی یارانه ها شد.

بر پایه این گزارش عضو مجمع نمایندگان استان لرستان خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: نواقص موجود در اجرای طرح هدفمندی که موجب نارضایتی مردم شده است باید برطرف شود و نظارت بیشتری بر بازار کالاهای اساسی صورت گیرد. همچنین سامانه وزارت رفاه امکان بارگذاری مدارک و مستندات معترضان به طرح را ندارد و این سامانه باید به روزرسانی شود.

از سوی دیگر سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد، زمان ثبت ‌نام جاماندگان یارانه نقدی تا ساعت 24 چهارشنبه 4 خرداد ماه 1401 تمدید شده است.

*معرفی

اینستاگرام
سلام.جناب اقای وکیل که بدون اذن موکل خوددست به هراقدامی میزنید.ابتدا چگونگی ونحوه پرداخت یارانه رابدون حاشیه بافی وصریح با محقین دریافت یارانه اعلام کنید .سپس به وسط راه مانده ها وعده دهید.گفتنی بسیاراست.بامردم صادق باشید.باورکنیدمردم بی نظیری داریم.
راهش اینه که بنیاد لیست جانبازان را به هدفمندی ارسال کنه .ودولت هم همکاری و مساعدت کنه یارانه اش را واریز کنه ‌
نه که بزنه واست دهک ۱۰ حالا بیا درستش کن .
سلام همسایه ما بک۱۸ چرخ یک شاسی بلند دو تا پژو ویک پاترول داره.،ولی من آزاده وجانباز باسه فرزند تحصیل کرده دم بخت و بیکار یارانه منو قطع کرده بنده با نه میلیون حقوق زندگی لاکچری دارم والله تو زندگی روزانه و تهیه جهیزه موندم. سامانه دولت جای اعتر اض نداره و فقط نوشته شامل شما نمی شود .دولت ایثارگران رو فراموش کرده
سلام بنده سابقه 8سال جنگ دارم ویازده بار مجروحیت ازکلاس اول راهنمایی خدمت کردم وجانباز35درصدم. که با دو ناحیه مجروحیت م شدم ۳۵درصد حال یارانه‌ها که اضافه شد یارانه ما قطع شد وسیله نقلیه پراید ی پلاکش به نام من است که مال من نیست وسواری ام وی امی که پلاکش به نام خانمم هست وسال96 اقساطی خریدیم ویک ریال قسط به خاطر نداری پرداخت نکردیم وخودم وخانمم بیمار خاص هستيم وچهار فرزند بیکار دارم وهیچگونه ملکی هم ندارم وبنده برای دولت سرمایه دارم اینطور که پیداست ویارانه ام قطع کردند
یارانه حق مسلم هر ایرانی است و باید در اختیار فرد قرارگرفته تا خودش در خصوص نحوه خرج آن تصمیم بگیرد نه اینکه در اختیار دولت باشد و نحوه خرج آن مشخص نباشد در غیر اینصورت ظلمیست آشکار و نادیده گرفتن حق دیگران.
فاش نیوز عزیز تورو خدا اینقدر محتاط نباش و برای گذاشتن مطالب و کامنت های خوبی که هیچ گونه اسائه ادب و حرف بدی توش نیست و می نویسیم تو سایت قرار بده. از دیشب مطلب نوشتم هننوز نزاشتین.
وقتی پشت سرش اجناس را گران می کند .ویارانه را واسه گران شدن کالا میدن.
یعنی این یارانه عمومی است وحق همه ایرانیان که در این دوبت زندگی می کنند .
حال بجث دهک بندی که اصلا اشتباه محاسبهشده .فردی را می شناسم ده بار سفر خارج دفته وملیاردها پول وملک وماشین داره . گرته یارانه .
حال ما جانبازان نگرفتیم .
تازه ما مدافعان نظام وسینه چاک انقلاب هم بودیم وهستیم .
وهر چه لغز ویاوه تلخی هم از بعضی می شنویم .
یارانه جانبازان قطع شده .
این دهک 10 که قرا میدین خودش 20 دهک داره
.والله بازنشسته حقوق بگیر بعد 42 سال هم در انقلاب بوده وهم جنگ وپسا جنگ وجانباز شده و یارانه اش قطع شده .بنیاد جانبازان لیست جانبازان خودش را به هدفمندی ارسال تا یارانه اشان وصل گردد .
جناب رییس جمهور جانبازان را مساعدت فرمایید .
گرانی واسه همه است .
همه 45 هزار هم قطع شد .
سه خانوار کارمند مستاجر, شدیم دهک دهم متاسفم، و ضمنا جانباز بالای ۷۰درصد هستم
خدایت کریمه برادر عزیز خدای همه ما رزمندگان وقشر شجاع که چندین سال از ارزشهای انقلاب وکیان ایران عزیز دفاع کردیم اینها بیرون از کشوربودن الان مارا به رسمیت نمیشناسن چوب خدا صدا نداره
اعتراض ایثارگران را هم مانند دیگر معترضین رسیدگی کنند دیگر منتی بر ما ایثار گران نیست نمایندگان شما زمان رای گیری نیاز به ما دارید
چرا حقوق جانبازان زیر ۲۵ درصد بیکار را افزایش ندادند در حالیکه حقوق رزمندگان معسر سپاه همه پرداخت شده بدون توجه به دهک بندی یارانه ها اما متاسفانه بنیاد جانبازان حقوق زیر ۲۵ درصدها را بر اساس دهک بندی پرداخت کرده در حالیکه فرضا خود جانباز بیکار است ویکی از فرزندانش شاغل ومجرد باشد آیا باید از درآمد فرزندش زندگیش را بگذراند وشرمنده شود؟؟ خیلی متاسفم برای این تصمیمات که نسنجیده است . پس چرا سپاه دهک بندی ها را در پرداخت حقوق دخالت نداد؟ یعنی مشکلات و درد و رنج جانباز زیر ۲۵ کمتر از رزمنده معسر است؟با ۵۵ سال سن دیگه توان کارگری کردن ندارم وبیکار هستم آیا انصاف است؟ بنیاد جانبازان همیشه در حق جانبازان زیر ۲۵ ظلم میکند به جای اینکه بودجه اش را مدیریت کند اینطور برنامه ریزی میکند ؟؟ای کاش اندکی فکر میکردند ...
بابا چند بار به شما بگیم مصوبه ای در مجلس تصویب کنید که در تمامی امورات خدماتی و پشتیبانی دولتی باید اولین افرادی که حمایت را دریافت کنند جانبازان با هر درصدی باشند. اینجا هم معیشت هم فوری لیست تمامی جانبازان با هر درصدی را تصویب کنید بنیاد شهید به وزارت تعاون بفرستند تا کمک معیشت را واریز کنند.
اینطور که معلومه رزمنده ۵۵ساله که معلومه از تآمین اجتماعی...چرا اذیت جانباز معسر و بقولی گدا و رزمنده معسر..‌.حجالت نمیکشید هیچ ؟یارانه هم قطع میکنید دوتا پسر بیکار دارم یکیش حالا داره کار میکنه اول بیمه تآمین اجتماعی میده ...برایکه حسابی تو کار نیست جدا کنید فرزندان که میخواهند و جدا هستند که به پدر و مادر در پیری ایقد ظلم نشوووود
سلام من بازنشسته هستم و کل مستمریم نه میلیون میشود خط فقر الان پانزده میلیون است باسه جوان بی کار و پنجاه درصد جانبازی سال ۸۲یک پراید داشتم فروختم تاالان خریدارحاضر نشده پلاک مارا فک کند به پلیس و دادگاه هم شکایت کردم بارها برایم نمره منفی آمده بخاطر این پلاک پلیس هم اهمیتی نمیدهد من وخانواده را جزو اقشار مرفه دهک دهه گذاشتن واز یارانه ومعیشتی محروم ! این کجای عدالت است پیش ما افراد هستند چند دهه هکتار کشاورزی دارند برداشت گندم شأن میلیاردی بوده خدا بیشتر بهشان بدهد یارانه ومعیشتی بهشان هم میدهند آن وقت ما بخاطر یک پلاک محروم ازتمام یارانه ومعیشتی یک خانواده پنج نفره سه ناجوان بیکار ! این کجای عدالت است ؟ آدرس آنرا اعلام کنید ! اعتراض هم کردیم هیچ فایده ای نداشته یعنی ما از ثروت و درآمد مملکت با این پلاک پراید هیچ حقی نداریم کسی باور میکند؟
عرض ادب و احترام
حضور تک تک ایثارگران ، جناب زارع ، شما وهمکارانتان برای چهره شدن در میان مردم فهیم ، اینبار معاش ایثارگران را نشانه گرفته اید ، همانند دیگر دوستانتان که جهت سهمیه سوخت اضافه برای ایثارگران پشت تریبون یقه پاره میکنند ، کعنهو از پایان جنگ تا بحال به هر ایثارگر نفری ۳ تا مازاراتی تحویل شده وما الان لنگ بنزین مصرفی ان جهت دور دور کردن هستیم ، جناب زارعی بنده جانباز شیمیایی هستم ، جهت شرکت در کمیسیون پزشکی جهت از کار افتادگی حالت اشتغال در ام القرای جهان اسلام ، تهران قریب ۲ سال است هیچ کمیسیونی تشکیل نشده ، بهتر نیست به این معضلات رسیدگی کنید تا مبحث معاش ، ایا حق جانبازان عزیز این است که مطالبات خود را کف خیابان طرح کنند ؟؟؟؟؟؟
بنده اخیرا یارانه تعلق نگرفته... تنها شاغل خانواده دخترم هست که حسابدار وفروشنده یک شرکت تولیدی هست بخاطر شغلش هر ماه شاید 100 میلیون تو حسابش پول واریز شود ولی آن مبالغ برای شرکت است وایشان حدود 6 ونیم حقوق می‌گیرد بنده عمل قلب باز انجام داده ام وبیمه هم نداشتم کلی هزینه کردم پسرم هم دانشجو هست خانه خودم دارم ولی بگمانم با این وضعیت خودم که از کار افتاده هستم باید خانه را بفروشم... وهزینه روزمره بکنم... تو سایت نوشته اگر شغل یا درآمدی ندارید مدارک مستدل بگذارید.. الان اگر شما می‌دانید من از جایی حقوق میگیرم به بنده اعلام کنید... من نداشت درآمد را با چه مدرکی به شما ثابت کنم. 17 ماه هم ایثارگری دارم...اگر مشکل قلبي نداشتم عین خیالم نبود بخدا تو این 3 سال 100 میلیون تومان هزینه کردم وهمینطور بیکار هم شدم من چه مدرکی بیاورم شما زنگ بزن به مرکز قلب تهران شماره ملی بنده را بده استعلام بگیر چقدر من هزینه کردم
وقتی یارانه یک جانباز قطع میشه بايد فاتحه بقيه رو خوند
آخه خیلی به جانباز رسیدگی میکنین ،يارانش هم قطع میکنید فقط با يارانه جانباز مشگل دارید؟ خجالت هم خوب چیزیه والا
آخه کجای دنيا اين کارو میکنن
کسانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند از لحاظ جسمی وروحی مشکل دارند یعنی این مشکلات باعث از هم پاشی بیشتر خانوار ها شده خانواده نمی توانند با جانبازان اعصاب روان کنار بیان بیشتر همسران جانبازان برای رضای خدا با جانباز می سازند ولی مسولیت مربوطه توجهی به جانباز نمی کنند اگر این قشر نبودند معلوم نبود کشورمان دست چه کسی بود حالا از هم جا دست کشیدند دست به معیشت جانبازان زیر ۲۵ زدند برید جلو اختلاسات را بگیرید من جانباز برای درمان چشم هایم بیشتر وقت دارو یش گیر نمی آید باید به همه داروها خانه ها سر زنم تا دارو پیدا کنم مسولیت باید بفکر جانبازان باشند اصلا دهک برای جانبازان چرا اگر واقعا بر حسب دهک معیشت میدهید باید یارانه تمام کارمندان وحقوق بگیران کلان را قطع کنید از اول جنگ فقط شعار می‌دهند که از جانبازان حمایت میشود چه حمایتی کسی که مخالف پرداخت معیشت جانبازان است حاظر میشود یک شب دردی جانباز اعصاب روان وشیمایی میکشد متحمل شود او چه میداند در دل و جان جانباز چه می گذرد آیا در قیامت میتواند جوابگو باشد خداوند شاهد ناظر احوال جانبازان است هرچه به جانبازان بدهند باز کم است این ها مدال افتخار کشورند آن قدر که به مدال آوران ورزش ارزش میدهید لااقل درصدی به قشر محروم از جان گذشته اهمیت دهید مسئولیت محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شما وظیفه دارید از جانباز حمایت کنید به درد آن رسیدگی کنید نه اینکه کمک معیشتی که کمیته امداد هم به مددجویان میدهد آن را هم قطع کنید کسی که شغل دولتی ندارد و درآمدی چندانی هم ندارد معیشت اورا هم قطع کنید این از بی عدالتی و ضدیت با ایثارگران و جانبازان است .
احسن فقط خط اول خوندم دیدم که واقعاً درد دل من یک نوشته نوشته وجدانتون قبول میکنه برای یه چیز جزئی همه زحمت ما زیر پا له کنید شما که نبودی که ما چقدر زحمت و بدبختی کشیدیم من دوباره خانوادم از هم پاشیده شده به خاطر ضربه روحی وجدانم خوبه خوبه انسانی آدم خوبه ما نباید مشکل داشته باشیم ما باید در رفتار باشیم اگر انسانیت بود
اگر بفکر ما هستید لیست تمام جانبازان وووو را به وزارت تعاون ارسال کنید مملکت شده .... مشتی بیسواد و تازه به دوران رسیده شدن همه کاره مردم مثل پادشاهان قدیم از هر کی و هرچی خوشش بیاد یه کیسه زر پرت کنه جلوش واقعا کاش ماهم شهید میشدیم که این روزهای خفت بار را نمی‌دیدیم
مادر من مستاجره 8 ماهه که یارانه اش قطع شده و پیگیری کردیم گفتند برگشته به خزانه دولت پیگیری نکنید و الانم می گن 2 و 3 ماهه دیگه درست می شه و مادرم همسر و خواهر شهیده . خود من شاغلم با 10 میلیون حقوق دو فرزند محصل که یارانه ام قطع شده اعتراضم کردیم دور اول ریخته شد که هنوز قابل برداشت نیست و این دور هم ریخته نشد جز پولدارها حساب شدیم . خلاصه عدالت در کار نیست
سلام بنده جانباز با31ماه ایثارگری هستم با30سال سابقه فرهنگی و همسرم هم بیماری خاص داره و فرهنگیه سرجمع 10ملیون میگیریم که 3تا جوان محصل و دم بخت دارم که توان ازدواجشون و جهیزیه شون رو ندارم یارانه مارو اردیبهشت قطع کردند والله حقوق کفاف 10روز از ماه رو میده و تورم روز به روز افزایش داره یه فکری به حال مردم کنین
سلام بنده جانباز وایثارگر تک حقوق هستم ودرشرف بازنشیتگیم وسه فرزند دارم که یکیسان فرهنگی شده وحقوقش هزینه خودش هم نمیشه وضمنا پدرم نیز با ما زندگی میکنه با این همه هزینه ویک حقوق چگونه یارانه واریز نشده وجز دهک ده قرارگرفتم، خواهشمندم رییدگی کنید وازبنیادشهیدوایثارگران می خوام که پیگیری کنه
باسلام بنده جانبازاعصاب وروان هستم درزمان جنگ شناسنامه ام رادستکاری کردم رفتم جبهه ودرکوههای سردشت خیلی سختی کشیدم (سرما یخزدگی جسمانی بی آبی وبی غذایی شپش زدگی بدنی وسختیهای دیگرکه بماند)ولی حالاازاین دولت به اصطلاح اسلامی میخاهیم که مارابااین وضعیت گرانی که توان کارکردن ومعاش زندگی رانداریم یاریمان کندای کاش ماهم باهمرزمانمان شهیدمیشدیم وچنین روزگاری رانمی دیدیم الحق که خیلی بی انصافید کدملی من۵۳۸۸۸۴۱۳۵۹
امیرکبیر گفت
اگر میخواهی مملکتی را بدون جنگ و خونریزی نابود کنی پستهای مهم و حساس را به افراد بیسواد و ناتوان بسپار
حق وحقوق قانونی مردم را قطع میکنه آیا یارانه ......را قطع کردن جانباز و آزاده کیلویی چند
چه دستهایی دارن بااین تصمیمات غلط نابخردانه ریشه این مملکت را میسوزاند اولا حقوق ملی متعلق به فرد فردهرایرانی (چه فقیر چه غنی) بوده و کسی حق تصمیم گیری در این موارد را ندارد و سرکشی به زندگی مال مردم از زنا بدتر است و تمام این کارها نه فقط بخاطر مردم نیست بلکه راهی باز برای اختلاس از بودجه مردم بوده وتا جایی که باعث تفرقه و سود بردن سیاسی بنفع خویش میباشد
بهر حال نفرین مردم بدرقه راه آخرتشان باد
داشتن یک خودروی جک جی ۵ماشین خارجی محسوب میشوددرصورتیکه قیمت خودروی دنابیشترازاین خودروهست چرایارانه اون قطع ولی ایرانی برخوردارازیارانه میباشدضمناچه کمکی دراین خصوص برای ایثارگران کردید؟
ظاهرا مدتهاست تاریخ مصرف ایثارگران بویژه اونایی که بازنشسته شدن گذشته بنابراین چرا بایدیارانه بگیرن!!!
بنده جانباز دفاع مقدس هستم باداشتن فرزندی ببکار یارانه من قطع شده خجالت داره بخدا شما رابخدا واگذارمیکنم
سلام چرا مسئولین به نطام پشت کردن به جانبازان بدون منت رسیدگی کنین وگرنه آه زن وبچه هاشون دامان شما وخانوادهتون رامیگیره از ما گفتن کو گوش شنوا..!!!!!!!
من جانبازم
که عمرم نابود شد رفت بر باد
با این مدیریت یارانه
فقط میتونم بگم خااااااک عالم تو سر این نوع مدیریت
همسر شهید هستم با چهار فرزند که یارانه ما درسال 94قطع کردین به قول مردم همه چی برا خانواده شهید وجانبازه که خدا گواه اصلا اینطور نیست بچه بیکار دارم وبچه دانشجو لااقل مثل مردم عادی که چند حقوق دارن و ماشینهای آنچنانی ما فقط یارانه که حقمان هست می‌خوایم تورا خدا پیگیری کنید
برای اعتراض میگن اعلام کنید وقتی هیچ جایی نداره که توضیح داده بشه بازم حساب کتاب میشه اعلام می‌کنند جزو دهک ۱۰ درست خیلی از جانبازان حالت اشتغال در سامانه زده کارمند مدارک کجا بار گیری کنیم یارانه باید شامل همه بشه نه اینکه چندهزار نفر قطع کنند که به دهک ۱ تا ۴ پرداخت بشه این انصاف عدالت
یارانه من جانباز قطع کردند دارای یک خانه ۵۰ متری آنهم با وام جانبازی که ده سال از قسط مونده شدم دهک دهم ولی افرادی میشناسم با چندین خونه و ویلا یارانه می‌گیرند البته کارت یارانه شون دست باغبون شونه سازمان یارانه دست افراد بی سواد نالایق اداره میشه وسلام
من جانباز ۵درصد هستم وباحقوق حداقل‌ بگیر تامين اجتماعی که‌ ازدریافت يارانه بدليل جمع بستن حقوق پسرم مارا حذف کرده وجز دهک دهم حساب کرده‌ اند واین نهایت بی عدالتی است‌، من به عنوان‌ پدر خانواده‌ بايد دستم پر باشد نه اینکه از زحمات پسرم استفاده کنم بايد آن‌ها فکر آینده خود باشند آيا اینطور نیست.؟؟؟؟؟؟؟
قطع یارانه تمام جانبازان وایثارگران هدیه و پاداش ترکش تیر وگلوله وخمپارهای هشت سال جنگ دفاع مقدس است این دولت سیزدهم تقدیم رزمندگان جنگ اهدا کرده و بجای کمک ویاری چنان با چوب دودستی برفقر سر شان فرود اوردن تا بقیه عمر خود وخانواده شان دراین روزگار فقر وگرانی وتورم درخفت وخاری وذلت بمیرند۰ کمک ومساعدت یعنی این پس نمایندگان ایثارگران کجا هستند تا جلوی کلاش های ضد رزمندگان را بگیرند از ۷۸ملیون واجب الشرایط دوره دکتر احمدی نژاد خدا اموات اش را بیامرزد دل شیر نسبت به مردم داشت یارانه بگیر بودن الان پس از اعتراض قطع یارانه دارند به ۷۵ ملیون یارانه می دهند۰ این دولت امد هفت وهشت ملیون حقه یارانه بگیران را بعنوان دهک من دراوردی دهم قطع کرد پس از اعتراض ملت چهار ملیون را بر گردان یارانه سه ملیون بدبخت وبیچاره حق شان را گروگان گرفت به اسم دهک دهم قطع کرد ذلت تا کجاها کار خودش را می کند الان هم اکثرا معترضین یارانه بگیرقشر ضعیف جامعه می باشند به اسم دهک دهم دست شان نه به اسمان بند است نه به زمین
الان دیگه به رزمنده و ایثارگر نیاز ندارن خرشون از پل گذشته یادشون رفته یه عده در زمان جنگ جونشون رو گذاشتن کف دستتشون یک عده از ترس جونشون رفتن غایم شدن.الان که وضعیت سفید شده از حفره ها زدن بیرون و ادعای ارث و میراث میکنن.همیشه گفتن روسیاهی به زغال میمونه.فردایی هم هست.انسان نباید پل های پشت سرش رو خراب کنه یه راه براگشت بین مردم برا خوش بجا بگذاره.خدا دیگه فرصت جبران به کسی نمیده
الگوی بشریت.عدالت خواهی حضرت علی ع درس زندگی و الگو برای همه ما .حضرت در رعایت عدالت و مساوات بین مسلمانان هیچ کس را بر دیگری برتری نمیداد---در حقوق عمومی ومسائل اجتماعی با خانواده و نزدیکان خود نیز مانند مسلمانان دیگر رفتار میکرد----در هنگام تقسیم بیت المال همه چیز را به دقت و به صورت مساوی میان تمامی مسلمانان تقسیم میکرد.آیا این درس زندگی نیست.چرا باید یارانه من جانباز بازنشسته با یک فرزند لیسانس بیکار و یک فرزند دانشجو معلم قطع بشه آیا ما ثروتمند جامعه هستیم؟؟اگر این چنین بود همه ی جامعه پس ثروتمند هستن و چه بسااین مایه مباهات جامعه هست.
یعنی چی طرف معاون اداره دولتی یارانه دریافت میکنه اما جانباز رفته دهک ۱۱ خیلی کشورها یارانه واقعی پرداخت می‌کنند اگر اختلاس و دزدی نبود اگر حقوق های نجومی و آنچنانی نبود دولت کسر بودجه نداشت ریخت و پاش های خدا میدونه باعث کسر بودجه شده ی فروشگاه چند دهنه زدن هی شعار فروشی می‌کنند
ظلم از این آشکار تر نمیشه یارانه یا نبایستی باشد یا حق همه افراد و تک تک جامعه است. آیا زمان جنگ مردم را دهک بندی کردید و به جبهه فرستادید.
گناه یک خانواده چیست که هم مرد دارد زحمت میکشد و هم زن خانواده از زندگی و بچه هاشون دارند کم میزارند و کار میکنند حالا دولت میاد میگد که درآمد شما خانواده بالا هستش و یارانه به شما تلق نمیگیرد آخا این چه ظلمی است که به حق این مردم میکنید.
دوست عزیز کسی صدای جانباز میشنوه اگر زمان جنگ بود نور چشمی بودیم الان که از کار افتادیم و سن و سالی داریم شدیم دهک ۱۰ نمایندها مجلس همه مشمول دریافت یارانه هستند و ..... اسم نمیارم
فقط ساکت بشید حرف نزنید
اولا پرداخت یارانه از سرانه ملی است و میبایستی بین همه ایرانیان بطور مساوی تقسیم گردد
دوما دهک بندی ایثارگران خصوصاً جانبازان وجاهت قانونی ندارد و باید به تمامی این قشر کما فی السابق یارانه پرداخت شود
سوما آقایان یا معنی دهک بندی را نمیدانند یا اصولا با شمارش اعداد مشکل دارند
چطور و بر اساس چه مبنایی من جانباز در دهک ۱۰ قرار گرفته ام
اگر دهکبندی من ده است پس دهک افراد غنی و ثروتمند چند است ؟لابد یک
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi