شناسه خبر : 90281
سه شنبه 03 خرداد 1401 , 11:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحضور سرزده فرمانده نیروی دریایی سپاه:

اولین مسابقه آمادگی جسمانی جانبازان ویلجری برگزار شد

در خلال انجام مسابقات، سردار "علیرضا تنگسیری" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت سرزده وارد سالن مسابقه شد و مورد استقبال گرم جانبازان قرار گرفت.

فاش نیوز - به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر، اولین دوره مسابقه آمادگی جسمانی بین جانبازان ویلچری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرذنگار ما، در اولین دوره مسابقه آمادگی جسمانی بین جانبازان نخاعی و ویلچری و جانبازان ایستاده، در غالب دو گروه قطع نخاعی (الف) و (ب)، گردنی و قطع عضو  و گروه سالم تنان (متشکل از جانبازان زیر 70درصد) که در سالن چند منظوره بقیه الله در دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار شد، پنجاه نفر از جانبازان ویلچری و عمدتا نخاعی در رقابتی پر هیجان و نفسگیر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر اساس نظر کمیته فنی مسابقه، جانبازان حاضر در مسابقه در 5 رشته سرعتی مارپیچ، حمل کیسه شن، نگهداری وزنه، بارفیکس و پرتاب توپ به حلقه بسکتبال، با نظارت دقیق سه نفر از داوران ملی و بین المللی برگزار شد و در پایان در بخش جانبازان گردنی، صادق بیات، کاظم مقدسی و سیدمحمدرضا طباطبایی اول تا سوم شدند و در بخش جانبازان قطع عضو نیز علی زندوکیلی (جانباز سه عضو قطع) مقام اول، رضا شهبازی مقام دوم و حمیدرضا لطفی(جانبازسه عضو قطع) هم سوم شدند.

بنا بر این گزارش در گروه جانبازان نخاعی الف) هادی خیاط زاده، محمد کاکاوند و سیدکاظم علوی حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در گروه ب) نیز سعید چیت ساز، عزیز حاجبانی و محسن صادقی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه جانبازان سالم تن، سعید درودیان اول شد، فرج روستا مقام دوم را کسب کرد و مظفر عباسی نیز به مقام سوم دست یافت.

در خلال انجام مسابقات، سردار "علیرضا تنگسیری" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت سرزده وارد سالن مسابقه شد و مورد استقبال گرم جانبازان قرار گرفت. وی در بخشی از برنامه شاهد رقابت توام با رفاقت عزیزان جانباز ورزشکار بود و در پایان ضمن قدردانی از ایثار و رشادت جانبازان در دفاع از ارزشها و انقلاب اسلامی، در سخنان کوتاهی به بیان خاطراتی از عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر پرداخت.

گفتنی است احکام برندگان به همراه جوایز آن توسط سردار تنگسیری به تعدادی از جانبازان اهدا و از مقام جانبازی و ایثار آنان تقدیر شد.

هدایایی نیز توسط مدیریت و ورزشکاران جانباز باشگاه بقیه الله به رسم یادبود به فرمانده نیروی دریایی سپاه و همراهان اهداء شد.

اینستاگرام
سلام عرض ادب و احترام از تمامی برگزار کنندگان وزحمت کشان مسابقه بسیار مسابقه شاد و مفرحی بود بسیار خوب و با نظم بود بنده خیلی لذت بردم عااالی بود و تبریک میگم به همه قهرمانان واقعی ایران جانبازان سرافراز مخصوصا ورزشکاران باشگاه بقیه‌الله خيلی عالی بود و با مشرف شدن سردار تنگسیری جو باشگاه و مسابقه عالی‌تر شد انشاالله که اینگونه مسابقات تداوم بیشتری داشته باشد تا روحیه ورزشکاران روز به روز بیشتر و عالی‌تر باشد و تشکر ویژه میکنم از آقای عسگری و همه مجموعه فاش نیوز که این مسابقه هیجان انگیز را اطلاع رسانی کردند بینهایت سپاسگذارم
مسابقه پر شور و نشاطی بود و همه جانبازان عزیز حاضر در مسابقه با همت و غیرت خود به رقابت پرداختند.
درود بر غیرت شما دلاوران.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi